به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 16

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 31 مرداد 04 [ 19:12]
    تاریخ عضویت
    1391-7-15
    محل سکونت
    زیر باران
    نوشته ها
    797
    امتیاز
    25,533
    سطح
    96
    Points: 25,533, Level: 96
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 817
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger First ClassOverdriveSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    2,336

    تشکرشده 1,642 در 598 پست

    Rep Power
    165
    Array
    سلام
    درسته که ظاهر این قضیه سنگدلی است ولی فقط درظاهر. شاید کودکی برای گرفتن چاقو از دست مادرش یک ساعت گریه کنه.آیا مادر اون کودک سنگدله؟؟؟؟
    شاید این کارشما باعث بشه اون دختر افق های دیگر و بهتری رو از زندگی تجربه کنه و بتونه به یه عشق واقعی با همسرش برسه.چه بسیار آدم هایی که با یک تلنگر وادامه تفکر زندگیشون ازین رو به اون رو شد مثل خیلی از دوستان که دراین تالار میبینین. از کجا معلوم این دختر مثل هزاران نفری که به این تالار مراجعه میکنند توزندگیش یه تاپیک بازنکنه که "ازخیانت پشیمونم و میخوام به همسرم برگردم"
    پس درمورد آدما قضاوت نکن.شما مسئولیتی در قبال اون خانوم نداری جزاینکه بهش اجازه بده راهشو پیداکنه تا بیش ازین به بیراهه نرفته.وگرنه میشه دوستی خاله خرسه.بذار اون دختر به تو به چشم یه آدم سنگدل نگاه کنه. نگاه اشتباه آدما توجیهی برای بیراهه رفتن نیست.
    ----بهتره اول تعریف عاشق و معشوق رویادبگیریم بعد ببینیم آیا واقعا میتونیم به خودمون بگیم عاشق یعنی ویژگی های برجسته ی یک عاشق رو داریم؟ بعد به عشقمون که خیانت کردیم یا بهش لطفی رو دریغ کردیم (دقت کنید لطف نه ظلم چون شما ظلم رو دریغ کردین) اون موقع بگیم سنگدلی عاشق دربرابر معشوق!!!! کمی آهسته تر آقای بی ریا.
    به زندگی آیندت بچسب.خودتو بازسازی کن تا برای یه زندگی جدید اماده شی...
    موفق باشی

  2. 2 کاربر از پست مفید Eram تشکرکرده اند .

    b_i_r_i_y_a (چهارشنبه 04 دی 92), tati (پنجشنبه 17 مرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. سطح پایین خانواده کسی که میخوام باهاش ازدواج کنم
    توسط ehsan74 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: شنبه 01 آذر 93, 11:01
  2. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 09 خرداد 92, 18:31
  3. تنهام و حتی کسی رو برا مشورت ندارم! راهنماییم کنید
    توسط alaviali028 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 03 فروردین 92, 19:33
  4. در روابط جنسی با خانمم سردمزاجم.لطفا راهنماییم کنید.
    توسط nima61 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: دوشنبه 15 آبان 91, 15:33
  5. دختر مورد علاقم نمی تونه به کسی علاقه مند بشه، راهنماییم کنید چرا؟
    توسط whisper در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: یکشنبه 06 بهمن 87, 04:30

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.