سلام
درسته که ظاهر این قضیه سنگدلی است ولی فقط درظاهر. شاید کودکی برای گرفتن چاقو از دست مادرش یک ساعت گریه کنه.آیا مادر اون کودک سنگدله؟؟؟؟
شاید این کارشما باعث بشه اون دختر افق های دیگر و بهتری رو از زندگی تجربه کنه و بتونه به یه عشق واقعی با همسرش برسه.چه بسیار آدم هایی که با یک تلنگر وادامه تفکر زندگیشون ازین رو به اون رو شد مثل خیلی از دوستان که دراین تالار میبینین. از کجا معلوم این دختر مثل هزاران نفری که به این تالار مراجعه میکنند توزندگیش یه تاپیک بازنکنه که "ازخیانت پشیمونم و میخوام به همسرم برگردم"
پس درمورد آدما قضاوت نکن.شما مسئولیتی در قبال اون خانوم نداری جزاینکه بهش اجازه بده راهشو پیداکنه تا بیش ازین به بیراهه نرفته.وگرنه میشه دوستی خاله خرسه.بذار اون دختر به تو به چشم یه آدم سنگدل نگاه کنه. نگاه اشتباه آدما توجیهی برای بیراهه رفتن نیست.
----بهتره اول تعریف عاشق و معشوق رویادبگیریم بعد ببینیم آیا واقعا میتونیم به خودمون بگیم عاشق یعنی ویژگی های برجسته ی یک عاشق رو داریم؟ بعد به عشقمون که خیانت کردیم یا بهش لطفی رو دریغ کردیم (دقت کنید لطف نه ظلم چون شما ظلم رو دریغ کردین) اون موقع بگیم سنگدلی عاشق دربرابر معشوق!!!! کمی آهسته تر آقای بی ریا.
به زندگی آیندت بچسب.خودتو بازسازی کن تا برای یه زندگی جدید اماده شی...
موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)