اومدم اینجا تا از نتیجه کارم براتون بگم
بهتون گفته بودم که شوهرم گفت چون برای خرج خونه 600 تومن بیشتر نمی مونه برامون و تو هم نمی تونی برسونی، خرج دست خودم می مونه تا خودم برسونم
و من هم قبول کردم
نتیجه این شد که با گذشت 16 روز از ماه ما 570 تومن پول خرج کردیم
تازه این ماه سالگرد ازدواجمون هم بود و کادوهایی که برای هم گرفتیم رو جزو 570 حساب نکردم، وگرنه خیلی بیشتر می شد
در ضمن به عرض دوستانی که فکر می کنند خرج من زیاده برسونم که من توی این 16 روز نه آرایشگاه رفته ام، نه لباس و لوازم آرایش خریدم
عمده خرجامون مواد غذایی،2 تا کادوی تولد(خواهر من و برادر شوهرم)، شارژ ساختمان، قبوض موبایل و یک شب شام بیرون بود.
خیلی به ضرر شوهرم شد.چون اگه خرج دست من بود خودم می رفتم کلی می گشتم تا کادوی قیمت مناسب تر برای خواهر برادرمون پیدا کنم. اما چون دست اون بود، یک شب که با هم رفته بودیم تا برای همدیگه کادوی سالگرد ازدواج بخریم، برای اونا هم کادو گرفتیم و چون پاساژ گرانی بود، کادوهای اونا هم گرون شد
تازه اگه خرج دست من بود اون یک شب شام بیرون رو هم نمی رفتیم. چون من می گفتم خرجمون نمی رسه
باور کنید تو این مدت آرامش بیشتری داشتم و دائم ذهنم درگیر حساب و کتاب نبود
نتیجه این شد که شوهرم گفت از دلارهایی که خونه داشتیم بفروشم تا پولش رو تا آخر ماه خرج کنیم
فعلا به رویش نیاوردم. منتظرم ماه تموم شه و کل خرجهامون رو جمع بزنم بهش بگم
تا بفهمه وقتی می گم با 600 تومن نمی تونیم 1 ماه سر کنیم، درک کنه








علاقه مندی ها (Bookmarks)