کلا نباید روی مادر شوهر حساس بود منم اول حساس بودم دیگه بی خیال شدم، مادر شوهر من اصلا بهم زنگ نمی زنه ولی چون کلا احترامم رو داره منم بیخیال زنگ و اینا شدم
تشکرشده 23 در 12 پست
کلا نباید روی مادر شوهر حساس بود منم اول حساس بودم دیگه بی خیال شدم، مادر شوهر من اصلا بهم زنگ نمی زنه ولی چون کلا احترامم رو داره منم بیخیال زنگ و اینا شدم
she (دوشنبه 21 مرداد 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)