شاید شما درست میگین الهه خانم
ممنون ازینکه پیگیر مشکلاتم بودین...
فعلا که شدیدا عصبیه و اصلا زیر بار حرفام نمیره و بنابراین حرف نزنم بهتره
عید فطر اولین سالگرد عقدمونه ولی جای اینکه پیش هم باشیم مث دیوونه ها شدیم لعنت به این زندگی
مث عید نوروز که اولین عید بود و به دعوا و طلاقو طلاق کشی گذشت...:(
چرا اینقد بدبختم... بهترین مناسبتای زندگیم رو اینطوری دارم میگذرونم...
چرا شادی به زندگیمون نیومده؟:(((((((((((((
شاید بابت اینکه پدرو مادرم رو اذیت کردم خوب اره با مامانم خیلی کل کل میکنم ولی خودشمم میدونه سر زندگیم بوده عصبیم تحملم کم شده...
مامانم همش میپرسه ازم که چت شده و ..؟ منم به زور جواب میدم فک میکنه چون سنش بالاست حوصلشو ندارم ولی واقعا دوسش دارم ولی عصبیم دوست دارم تنها باشم و کسی ازم نپرسه چیزی
میدونم بچه بدی بودم برای پدر و مادرم ولی همیشه سعی کردم خوب باشم براشون و مایه افتخار باشم ولی اخلاقم خوب نبوده باهاشون..
[size=medium]تنها دو روز در سال هست که نمیتونی هیچ کاری بکنی!
یکی دیروز و یکی فردا . [/size]
علاقه مندی ها (Bookmarks)