سلام دوست عزیز
به نظر من بهتره اول معیاراتونو مشخص کنید و بدونید که واقعا از زندگی چی میخواین و با چه شخصیتی سازگار هستین
شغل خوب و تحصیلات بالا چیز خوبی هستن اما نمینونن تعیین کننده همه معیارها برای یک زندگی موفق باشن
پیشنهاد من اینه که اگر مسائل دیگه براتون مهم نیست اجازه بدین بیان خواستگاری بعد از اون طبق معیاراتون بررسی کنید که با این آدم میتونید زندگی کنید یانه








علاقه مندی ها (Bookmarks)