سلام چیزی که به ذهن من خطور می کنه اینه کهبه هیچ عنوان به خاطر رفتارای جاریت شوهرتو از دست خودت دلگیر نکن. منظورم اینکه رفتارای نابخردانه جاریت نباید باعث حساسیت و دعوای هر روزه شما و شوهرت بشهمن دقیقا نمی دونم راه حل چیه . من موافق حرف یکی از دوستان بودم که معمولا برادر شوهر مجرد کار زاید می کنه ولی رفتارای این خانم هم خ خوب نیس. به نظر من که ایشون خالی از احساس نیستن ولی چون احتمالا خ زیر ابی کار نمی کنن می ان و با شما صحبت می کننبه نظر من اول مطمین شو علت اصلی کار این خانم چیه1) ایا به شما حسادت می کنه و می خاد حرص شما رو دراره2) ایا به رابطه فی ما بین شما دونفر حساس و زندگی خودش خ ارامش نداره و خودش کمبود داره3) ایا خانمی که دیگران خ بهش توجه نمی کنن و براش این چیزا عقده شده4) واقعا شوهرتونو دوس دارهبعد از ریشه یابی علت واقعی راه حلات رو نگاه کن:1) می تونی با شوهرتون از حساسیتتون بگی اونم با محبت و استدلال و.. بدون هیچ خشونتی) 2) با جاریت صحبت کنی و منطقی ازش بخای ایت کارارو نکنه که اگه واقعا خانم منطقیی باشه دیگه ادامه نمی ده و اگه هم نباشه که نیس مشخصه دو حالت رخ می ده یا از اینکه تو زندگیتون اثرگزاره خوشحال میشه و به این بازی روانیش ادامه می ده و یا نه اعتراف می کنه صادقانه شوهرتو دوست داره که بازم مشکلی از شما حل نمیشه3) با شوهرت برخورد ججدی کنی چکش کنی و جاریت رو همزمان کنترل کنی که در این صئرت 24 ساعت شبانه روزم کم می اری و از لحاظ روانی افسرده می شی و شوهرتو از خودت دور می کنی و اون جاریت رو به هدفش نزدیکترمن نمی دونم چه کاری بکنی بهتر فقط تو هر تصمیمی ه می گیری مد نظر داشته باشگ1) همسرت رو با حساسیتهای خودت از خودت دور نکنی که دشمن شاد می شی2) کاری نکنی که جاریت فکر کنه خ قدرت دارهبه هرحال چیزی که واضحه شوهرتون بی تقصیر و نباید به خاطر این موارد سرزنش شهدر پناه حق دوست من








علاقه مندی ها (Bookmarks)