دوست گلمبه نظر من فکر ازدواج موقت رو از سرت بیرون کن...سربازیت رو تموم کن، بعدش بگرد یه دختر خوب و مناسب پیدا کن..که دنبال پول و تجملات نباشه..خیلی از دخترا اصلا دنبال ازدواج پرخرج نیستن..
تشکرشده 177 در 70 پست
دوست گلمبه نظر من فکر ازدواج موقت رو از سرت بیرون کن...سربازیت رو تموم کن، بعدش بگرد یه دختر خوب و مناسب پیدا کن..که دنبال پول و تجملات نباشه..خیلی از دخترا اصلا دنبال ازدواج پرخرج نیستن..
**سهیل ** (سه شنبه 15 مرداد 92), arash_omidi86 (سه شنبه 15 مرداد 92), mohammad2012 (سه شنبه 15 مرداد 92), mohammad6599 (جمعه 18 مرداد 92), roze sepid (سه شنبه 15 مرداد 92), sookoot (سه شنبه 15 مرداد 92), سپيده سادات (دوشنبه 21 مرداد 92)
تشکرشده 21 در 11 پست
مشکل من این حس مزخرفه که ارامشو ازم گرفته!(x)
و این تمایل با سن بالا!
نمیشه به کسی هم نزدیک شد>چون من توی این سن براش یه بچم.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)