سعی کنید دوست داشتنتون منطقی باشه و بیشتر با حرکاتتون بهش بگید دوستت دارم و از جمله دوستت دارم به ندرت استفاده کن تا تاثیر داشته باشه منم بیست سالمه و قبلا مثل تو بودم فکر می کردم دوست داشتنو باید گفت بعدا فهمیدم دختر ها حرف زدن رو یک روش برای ارتباط و گفتن اخبار میدونن نه وسیله ای برای گرفتن حس آرامش از همسرشون , پس با حرکاتت و نگاهت بهش بگو دوستش داری , در مورد اینکه از دختری پیشش تعریف کنی اکیدا بهت هشدار میدم که اینکارو نکن ازت خوشش نمیاد هیچ , ازت متنفر هم میشه .








علاقه مندی ها (Bookmarks)