دلسا جان شوهرتون اگه همجنس گرا باشه که اصلا به زنها گرایش نداره پس چطور از زن های چاق و سفید خوشش میاد؟ اینکه میگید بدبختانه چاق نمیشم هم اصلا حرف درستی نیست.عزت نفس خودت حفظ کن و انقد احساس گناه و تقصیر نکن.اینکه کم حرفی باید روی خودت کار کنی و سعی کنی که تغییر کنی اما اصلا نباید خودت را مقصر بدونی.اگه میخوای شوهرتو را درست کنی اول باید به خودت حس خوبی داشته باشی.
برای شوهرتم برو پیش یه مشاور و شرایط را بگو .مشاور حضوری میتونه کمک کننده باشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)