غصه خانم،من به خاطر پست قبلیم ازت پوزش میخوام،به قول مدیرمحترم همدردی،طلبکارانه وحاکی ازعدم درک احساس مراجع دراون لحظه هست،امیدوارم بادرایت بتوانی احساست رومدیریت کنی و تصمیمات سنجیده ای انتخاب کنی.تازمانی که عقدنامه ای امضا نشده به ما مردها آنچنان که بایداعتماد نکنید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)