مشکل اینجاست که بعضی از خانواده ها نمی خوان یه مقدار از خودشون بگذرند از دیدگاههای منفی که متاسفانه دارند نمی خوان تواین دوره و زمونه که همه چیز اینقدر سخت شده کوتاه بیان. من برای شما آرزوی موفقیت می کنم
خوب
بد
تشکرشده 0 در 0 پست
مشکل اینجاست که بعضی از خانواده ها نمی خوان یه مقدار از خودشون بگذرند از دیدگاههای منفی که متاسفانه دارند نمی خوان تواین دوره و زمونه که همه چیز اینقدر سخت شده کوتاه بیان. من برای شما آرزوی موفقیت می کنم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)