مشکل اینجاست که بعضی از خانواده ها نمی خوان یه مقدار از خودشون بگذرند از دیدگاههای منفی که متاسفانه دارند نمی خوان تواین دوره و زمونه که همه چیز اینقدر سخت شده کوتاه بیان. من برای شما آرزوی موفقیت می کنم