به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 19 , از مجموع 19
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 مرداد 92 [ 18:23]
    تاریخ عضویت
    1392-5-02
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    412
    سطح
    8
    Points: 412, Level: 8
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points7 days registered
    تشکرها
    25

    تشکرشده 23 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مهرااد نمایش پست ها
    حرف زیادی برای گفتن ندارم ولی
    رفتارتون در قبال اون اقا خ خوب و مردانه بود . نمی دونم هدفتون از زدن تاپیک پی بود ایا این بود که حال دوستانی که رفتار شما رو به چالش کشیدن رو بگیرین یا نه. البته ببخشید مزاح کردم. قصد ازار شما رو نداشتم اما با اون اتفاقاتی که افتاد چقدر خوب شد که مشاوره رو ادامه م یدین
    خوشحالم به تفاوتهاتون پی بردین. شاید احساستون راجع به خانمتون تغییر نکنه اما لااقل اگه این بار بخاین به جدایی فکر کنین هم تصمیمتون عاقلانه خاهد بود هم عوارضش برای اون خانم کمتر خاهد بود.


    من متوجه نشدم الان مشکلتون ادعاهای این اقاست یا نه رفتار دور از منطق خانمتون؟

    اگه حرفهای این اقا براتون خ گرون تمام شده بالاخره باید حقیقت مشخص شه که در صورت تهمت این اقا عواقب کارش رو ببینه اگه نه واقعا بوده خب تکلیف شما راحت تر مشخص میشه

    نطر خودت چیه؟ خودت می خای چه کار کنی؟ ولی نیما جان عجب دوران پر تلاطم و پر از هیجانی داریهااااا!!!
    در مورد مشاوره هم ( من در جریان تاپیکهای قبلتون بودم)

    در مورد سوالهام لطفا ذهن خانی نکنین من هیچ منظوری ندارم دوست من

    - - - Updated - - -
    مهرااد عزیز
    اصلا حرفهای اون آقا برام گرون تموم نشد.مردی که راه بیفته بیاد با اون وضع حشیانه درو باز کنه و بپره تو و اونهمه فحش بده قطعا به نظر من از شخصیت و کلاس اجتماعی پایینی برخورداره. مشکلم رفتارای عجیب زنمه.من تابحال با این طور رفتارها برخورد نداشتم. من الان مدتهاست به جدایی فکر میکنم ولی دوستان فرمودن فرصت بده گفتم چشم.

  2. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 30 شهریور 98 [ 12:22]
    تاریخ عضویت
    1390-10-26
    نوشته ها
    711
    امتیاز
    11,022
    سطح
    69
    Points: 11,022, Level: 69
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 228
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,196

    تشکرشده 1,600 در 571 پست

    Rep Power
    106
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط nima23 نمایش پست ها
    محمّد عزیز مگه شما در جریان صحبت های من در تاپیک های قبلیم نبودین؟ من اونجا به صراحت گفتم که مساله ی بکارت ذره ای برای من اهمیت نداره و باکره بودن زنم هم حق مسلم خودم نمیدونم بلکه این مساله مربوط به خودشه نه من. من شکی ندارم در این مورد.یعنی اصلا برام اهمیتی نداره صرفا ازش پرسیدم چون فکر کردم شاید اون آقا داره آزارش میده یا تهدیدش میکنه.همین.
    نیما جان بحث نداشتن بکارت با فریب در ازدواج خیلی فرق داره .
    مثلا اروپایی ها به راحتی قبول می کنند این موضوع رو و کلا حساسیتی رو این موضوع نیست
    ولی وقتی شما داری ازدواج در یه کشوری مثل ایران می کنی و مهریه و ... باید بپردازی ، اگر همسر شما ادعای دروغی کرده باید پیگیر دروغش باشی ، نه از جهت جدایی یا ... ! جهت جلوگیری از ادامه دروغ گویی ها .
    این احتمال رو بده همه بد خلقی های همسر شما بابت همین قضیه باشه و بعد حل این مشکل آرامش پیدا کنه
    از این منظر هم نگاه کنی بد نیست ، شاید عذاب وجدان داره که می خواد از طریق مختلف حلش کنه

  3. کاربر روبرو از پست مفید داود.ت تشکرکرده است .

    nima23 (دوشنبه 14 مرداد 92)

  4. #13
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    این پست را گذاشتم چون حس کردم دوستان دیگر و حتی خانم شما برداشت من را داشته اند. خواستم این نکته از ذهنتان دور نباشد که احتمالا رفتار آن روز خانم شما به خاطر همین برداشت است در حالی که از طرف شما مشکلی نیست . پس ممکن است بسیاری از رفتارهای دیگرش هم به خاطر برداشت اشتباه از حرف ها و حتی رفتارهای شما باشد. یک مسایلی در جامعه این گونه است. ذهن افراد آن جامعه را به طور خودکار به سمت یک موضوع مشخص هدایت می کند و ممکن است بیشتر افراد یک برداشت واحد داشته باشند که ممکن است اشتباه هم باشد. برای همین از شما می خواهم این مسایل را فعلا و در این برهه حساس که ذهن خانم کاملا به هم ریخته است نگویید. مواظب آن مرد هم باشید. ممکن است خطرناک باشد.

  5. 2 کاربر از پست مفید نوروزیان. تشکرکرده اند .

    nima23 (دوشنبه 14 مرداد 92), reyhan (دوشنبه 14 مرداد 92)

  6. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 مرداد 92 [ 18:23]
    تاریخ عضویت
    1392-5-02
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    412
    سطح
    8
    Points: 412, Level: 8
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points7 days registered
    تشکرها
    25

    تشکرشده 23 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط بی دل نمایش پست ها
    با توجه به چینش کلمات و تعریف کردن یک سری ماجراهای غیر عادی از جمله دعوت عاقد به منزل برای طلاق!!!! و اتفاقا آمدن عاقد و اتفاقا تر! عدم گوشزد کردن عاقد به اینکه طلاق به این روش اصلا نه اتفاق میافته و نه قانونی است! و کشیدن چک مهریه و ... و الان هم این شکل پیدا شدن دوست پسر!!! یکی توی روز روشن بیاد بره توی یک جای عمومی و بگه که من بکارت یک خانمی رو از بین بردم!!! و خودش رو به لحاظ قانونی و کیفری و...دچار دردسر کنه که نمیدونم چی بشه!

    از طرف دیگه این فردین بازی نیما در این سناریو، همچین دور از ذهن هم نیست!!! این آقا نیما به هر حال وقتی زنش رو دوست نداره و دنبال یک طلاق بی دردسره، پس نه تنها از ناپاک بودن زنی که چشم دیدن حجابش رو نداشته ناراحت نمیشه بلکه خیلی هم خوشحال میشه و شروع میکنه به بشکن زدن. پس این تعجبی هم نداره!!!

    من بشکن نزدم.بشکن زدن داره؟شما بودی بشکن میزدی؟

    حالا بماند که یک زنی که واجد همه کمالات بوده و اجتماعی بوده و امروزی و تحصیل کرده بوده و... در عرض مدت کوتاهی یکهویی حجابش میشه در حد مادربزرگ ها و از جمع فراری میشه و تنها عکس العمل منطقی اش هم در برابر هر موضوعی میشه شکستن مجسمه!!!

    مگه چند تا مجسمه توی این خونه های شما و خانوم هست که هر چند روز یکبار ایشون چند تاشو میزنه میشکنه؟!!!

    سر کاریم دیگه نه؟

    بله.من بیکارم میام اینجا الکی تاپیک داستانی باز میکنم شما بخونید لذت ببرید.


    خیلی خوب اصلا شما راست میگی! مگه نمیگی ازش متنفری! مگه حالت رو بهم نمیزنه؟ مگه اینهمه تفاوت و اختلاف بنیان بر انداز با هم ندارید؟ مگه شما هم اینقدر دست به جیب و آماده پرداخت مهریه نیستی؟ خوب! الان دیگه همه چی اوکیه برای طلاق! پاشو برو طلاقش بده خلاص دیگه. معطل چی هستی؟

    نکنه میخوای چند تا بیانیه در باب فاسد بودن دختران با حجاب صادر کنی و چند تا تئوری در مورد امل بودن و غیر اجتماعی بودن و خائن بودن و عهد شکن بودن و بی اعصاب بودن و مجسمه خورد کن بودن و... با ایمانها و با حجابها از خودت در کنی و به به و چه چه چند نفر توی این سایت رو هم دنبال خودت راه بندازی؟

    حال شما خوبه!؟

    تاپیک زدی همه حرفهات رو توش زدی و همه راهکارهای لازم رو هم گرفتی. با همه اینها همین پست اول این تاپیک ات یک پایان زیبا برای این سناریو ات میتونه باشه که توی اون آقا نیما یک قهرمان باز و آزاد با خانواده آزاد و امروزی و واجد همه خوبیها و کلاس اجتماعی بالا که به سنتها و دین و شرع و قانون و...هم گفته اند زکی، از پیش خانوم با حجاب و متدین ولی واجد همه بدیهاش، خیلی جذاب و پیروزمندانه بلند میشه و میره در افق محو میشه.
    ؟!؟!؟!؟


    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط نوپو نمایش پست ها
    این پست را گذاشتم چون حس کردم دوستان دیگر و حتی خانم شما برداشت من را داشته اند. خواستم این نکته از ذهنتان دور نباشد که احتمالا رفتار آن روز خانم شما به خاطر همین برداشت است در حالی که از طرف شما مشکلی نیست . پس ممکن است بسیاری از رفتارهای دیگرش هم به خاطر برداشت اشتباه از حرف ها و حتی رفتارهای شما باشد. یک مسایلی در جامعه این گونه است. ذهن افراد آن جامعه را به طور خودکار به سمت یک موضوع مشخص هدایت می کند و ممکن است بیشتر افراد یک برداشت واحد داشته باشند که ممکن است اشتباه هم باشد. برای همین از شما می خواهم این مسایل را فعلا و در این برهه حساس که ذهن خانم کاملا به هم ریخته است نگویید. مواظب آن مرد هم باشید. ممکن است خطرناک باشد.

    ممنون از نظر شما با شما کاملا موافقم

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط داود.ت نمایش پست ها
    نیما جان بحث نداشتن بکارت با فریب در ازدواج خیلی فرق داره .
    مثلا اروپایی ها به راحتی قبول می کنند این موضوع رو و کلا حساسیتی رو این موضوع نیست
    ولی وقتی شما داری ازدواج در یه کشوری مثل ایران می کنی و مهریه و ... باید بپردازی ، اگر همسر شما ادعای دروغی کرده باید پیگیر دروغش باشی ، نه از جهت جدایی یا ... ! جهت جلوگیری از ادامه دروغ گویی ها .
    این احتمال رو بده همه بد خلقی های همسر شما بابت همین قضیه باشه و بعد حل این مشکل آرامش پیدا کنه
    از این منظر هم نگاه کنی بد نیست ، شاید عذاب وجدان داره که می خواد از طریق مختلف حلش کنه
    واقعاً خیلی خسته هستم این چند وقت از نظر روحی.میدونم حرف شما هم صحیحه. من با آرامش کامل و خنده ازش پرسیدم این دیوونه کیه اذیتت کرده؟ اونوقت اون اینطوری کرد.شاید در دلش فکر میکنه برای من مهمه این مساله. واقعا دیگه نمیدونم

  7. کاربر روبرو از پست مفید nima23 تشکرکرده است .

    malakeh (چهارشنبه 16 مرداد 92)

  8. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 13 آذر 95 [ 18:31]
    تاریخ عضویت
    1392-4-18
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    3,555
    سطح
    37
    Points: 3,555, Level: 37
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran1000 Experience Points
    تشکرها
    31

    تشکرشده 61 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط بی دل نمایش پست ها
    با توجه به چینش کلمات و تعریف کردن یک سری ماجراهای غیر عادی از جمله دعوت عاقد به منزل برای طلاق!!!! و اتفاقا آمدن عاقد و اتفاقا تر! عدم گوشزد کردن عاقد به اینکه طلاق به این روش اصلا نه اتفاق میافته و نه قانونی است! و کشیدن چک مهریه و ... و الان هم این شکل پیدا شدن دوست پسر!!! یکی توی روز روشن بیاد بره توی یک جای عمومی و با داد و بیداد و افتخار تمام به همسر یک خانمی بگه که من بکارت خانمت رو از بین بردم!!! و خودش رو به لحاظ قانونی و کیفری و...دچار دردسر کنه که نمیدونم چی بشه!

    از طرف دیگه این فردین بازی نیما در این سناریو، همچین دور از ذهن هم نیست!!! این آقا نیما به هر حال وقتی زنش رو دوست نداره و دنبال یک طلاق بی دردسره، پس نه تنها از ناپاک بودن زنی که چشم دیدن حجابش رو نداشته ناراحت نمیشه بلکه خیلی هم خوشحال میشه و شروع میکنه به بشکن زدن. پس این تعجبی هم نداره!!!

    حالا بماند که یک زنی که واجد همه کمالات بوده و اجتماعی بوده و امروزی و تحصیل کرده بوده و... در عرض مدت کوتاهی یکهویی حجابش میشه در حد مادربزرگ ها و از جمع فراری میشه و تنها عکس العمل منطقی اش هم در برابر هر موضوعی میشه شکستن مجسمه!!! و دست آخر هم یک خیانتکار با حجاب، هم از آب در میاد!

    مگه چند تا مجسمه توی این خونه های شما و خانوم هست که هر چند روز یکبار ایشون چند تاشو میزنه میشکنه؟!!!

    سر کاریم دیگه نه؟

    خیلی خوب اصلا شما راست میگی! مگه نمیگی ازش متنفری! مگه حالت رو بهم نمیزنه؟ مگه اینهمه تفاوت و اختلاف بنیان بر انداز با هم ندارید؟ مگه شما هم اینقدر دست به جیب و آماده پرداخت مهریه نیستی؟ خوب! الان دیگه همه چی اوکیه برای طلاق! پاشو برو طلاقش بده خلاص دیگه. معطل چی هستی؟

    نکنه میخوای چند تا بیانیه در باب فاسد بودن دختران با حجاب صادر کنی و چند تا تئوری در مورد امل بودن و غیر اجتماعی بودن و خائن بودن و عهد شکن بودن و بی اعصاب بودن و مجسمه خورد کن بودن و... با ایمانها و با حجابها از خودت در کنی و به به و چه چه چند نفر توی این سایت رو هم دنبال خودت راه بندازی؟

    تاپیک زدی همه حرفهات رو توش زدی و همه راهکارهای لازم رو هم گرفتی. با همه اینها همین پست اول این تاپیک ات یک پایان زیبا برای این سناریو ات میتونه باشه که توی اون آقا نیما یک قهرمان باز و آزاد با خانواده آزاد و امروزی و واجد همه خوبیها و کلاس اجتماعی بالا که به سنتها و دین و شرع و قانون و...هم گفته اند زکی، از پیش خانوم با حجاب و متدین ولی واجد همه بدیهاش، خیلی جذاب و پیروزمندانه بلند میشه و میره در افق محو میشه.

    توی خونه مگ کسی میتونه طلاق بده و بگیره؟مگه عقدکنونه توی خونه انجامش بدن.
    خواهرشووهر من قپی اومده بود میریم طلاق توافقی بگیرید بهش گفتند باید منو شووهرم تقاضا بدیم منم باید پول بدم واسه طلاق توافقی.باید دادگاه روزشو معلوم بکنه قبل اونم مشاوره میدن اگ امکان سازش نداشت روزشو معلوم میکنند ینی چن ماه طول میکشیده.

  9. 3 کاربر از پست مفید aqua_68 تشکرکرده اند .

    asemani (دوشنبه 14 مرداد 92), tamanaye man (دوشنبه 14 مرداد 92), مصباح الهدی (دوشنبه 14 مرداد 92)

  10. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 آذر 94 [ 23:23]
    تاریخ عضویت
    1392-3-07
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    312
    امتیاز
    3,323
    سطح
    35
    Points: 3,323, Level: 35
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1,117

    تشکرشده 633 در 254 پست

    Rep Power
    45
    Array
    این پست فرشته مهربانه لطفا" همگی با دقت بخونیدش



    توجه ( مهم )

    دوستان عزیز

    چند بار تا حالا پیش اومده که بعضی دوستان به مراجعی توپیده اند وآنالیزها داشته اند که ماجرایت واقعی نیست .

    اینجا یک تالار مشاوره هست ، نه پلیس و گار آگاه بازی . مراجعی که میاد ماجرای زندگیش هرچه باشد یک ماجراست و یک کیس که نیاز به

    راهنمایی دادن از نظر مشاوره ای دارد و هرگز هم دور از ذهن نیست چنین اتفاقاتی .


    جزء
    خطاهای مشاوره ای هست که فردی چون باور زندگی مراجع برایش سخت باشد اورا به داستانسرایی متهم کند . در مشاوره تجسس و متهم کردن

    به دروغگویی نداریم
    .

    راهنمایی دهنده ها لطفاً تاپیک آفت های احتمالی در کار مشاوره را بخوانید .

    پست دوستانی که حاوی زیر سئوال بردن و متهم کردن مراجع به داستانسرایی هست حذف شده و در صورت ادامه به این روند با هرمراجعی . افراد خاطی ابتدا

    اخطار دریافت نموده و در صورت ادامه حساب کاربریشان مسدود می شود

    این تذکر بسیار جدی هست

  11. 7 کاربر از پست مفید shapoor تشکرکرده اند .

    maryam123 (سه شنبه 15 مرداد 92), sanjab (دوشنبه 14 مرداد 92), shabe niloofari (دوشنبه 14 مرداد 92), sookoot (دوشنبه 14 مرداد 92), میشل (دوشنبه 14 مرداد 92), مهربونی... (سه شنبه 15 مرداد 92), رها92 (دوشنبه 14 مرداد 92)

  12. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 مرداد 92 [ 18:23]
    تاریخ عضویت
    1392-5-02
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    412
    سطح
    8
    Points: 412, Level: 8
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points7 days registered
    تشکرها
    25

    تشکرشده 23 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من در اوج ناراحتی میام اینجا کمی درددل کنم و نظر دیگران رو بپرسم اونوقت بعضی دوستان انگار فقط قصد مچگیری دارن. من که وکالت نخوندم و تابحال هم زن طلاق ندادم بدونم پروسه چطوریه.بجای رفع ناراحتیم بیشتر اعصابم خرد میشه میام اینجا. بعضی دوستان هم که انگار توهمات شخصیشون رو توی من میبینن و دلشون میخواد منو تیکه تیکه کنن. گذشتیم اصلا ما از این همدردی.ممنون از دوستانی که تو این مدت همراهی کردن منو.
    بزرگواران لطف کنن تاپیکو ببندن.مرسی

  13. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 08 خرداد 99 [ 15:45]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    399
    امتیاز
    8,219
    سطح
    61
    Points: 8,219, Level: 61
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 231
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 833 در 318 پست

    Rep Power
    60
    Array
    جدای همه این بحثها این حرف اخرتون ادمو منفجر میکنه،بکارت زنم به من مربوط نیست به خودش ربط داره،یعنی کسی قبلا با زنت رابطه جنسی داشته باشه برات مهم نیست؟؟جدی همچین مردایی روی زمین اصلا وجود دارند؟؟؟؟؟خیلی باحالی دمت گرم
    ویرایش توسط samanft : دوشنبه 14 مرداد 92 در ساعت 18:30

  14. #19
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    این تاپیک به دلیل غیر مشاوره ای بودن و فرسایشی شدنش قفل می گردد .


    آقا نیماا جهت اطلاع شما عرض می شود که :

    تاپیکهای مشاوره ای جنبه درد دل صرف و یا گزارش لحظه به لحظه از مسائل زندگی ندارد . صرف گزارش اتفاقات حتی در تاپیکهای مشاوره ای نیز نهی می شود بخاطر آفتهای این روند که کاملاً غیر مشاوره ای هست . لذا از باز کردن تاپیکهای اینچنینی که زمینه بحث و چالش هم دارد بپرهیزید .

    در خصوص موضوع شما و همسرتون نیز به نظر نمیرسد فضای مجازی بیش از این ظرفیت راهنمایی دادن به شما را داشته باشد و بهتر هست از طریق همان مشاوره حضوری پی گیر باشید البته اذعان داشته اید که تصمیم خود را گرفته اید و طبیعتاً نیاز به مشاوره در اینجا هم ندارید .






  15. 9 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    hasti25 (سه شنبه 15 مرداد 92), shapoor (سه شنبه 15 مرداد 92), tamanaye man (دوشنبه 14 مرداد 92), taraneh89 (دوشنبه 14 مرداد 92), گل آرا (سه شنبه 15 مرداد 92), بی دل (دوشنبه 14 مرداد 92), دختری تنها (دوشنبه 14 مرداد 92), ساحل75 (سه شنبه 15 مرداد 92), صاعد (دوشنبه 14 مرداد 92)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دختری را دوست دارم که میدانم او قبلا پسری دیگر را دوست داشته، چیکار کنم؟
    توسط behroozoorheb در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: دوشنبه 22 اردیبهشت 93, 06:42
  2. دوست داشتن دختری که با پسر دیگری است و می گوید مرا دوست دارد
    توسط mehdi1369 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 28 آبان 90, 11:29
  3. من دوست پسر دوست صمیمیم رو دوست دارم
    توسط MisS AviatoR در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 28 اسفند 89, 12:00
  4. +دخترها جواب بدین چه پسرهای رو دوست دارین
    توسط ramin2009 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 25 دی 87, 16:43

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:08 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.