چرا هیچگی باور نمیکنه به زور ازدواج کرده این یه واقعیته ولی در مورد دوست داشتنش شک دارم... شاید دوسم داره شاید نداره...
اره واسه دخترراحته ولی خوب نمیخواد به این راحتی زندگیش خراب بشه این مسلمه...
واسه موضوع یادش نمیاد و .... میدونم یادشه ولی به رو خودش نمیاره و تکذیب میکنه بخاطر غرورش.. میخواد همیشه مقصر بقیه باشن هیچ وقت قبول نمیکنه که خودشم تقصیر دارن همه چی رو گردن بقیه میندازه و اصلا مسوولیت حرفای خودش و کارای خودشو قبول نمیکنه
توهین میکنه به خانوادم ولی هیچ وقت قبول نمیکنه میگه تو توهین کردی من جواب دادم!!!
همیشه خودشو تبرئه میکنه با این جملات
من ناخواسته وارد این زندگی شدم
من نمیدونم چکار کنم
تقصیر من نیست من بی تقصیرم
من بچه ام
دست خودم نیست
یادم نمیاد
...
اینا همه سرپوش گذاشتن و تبرئه کردن خودش رو نشون میده که یکی از بدترین اخلاقاشه
[size=medium]تنها دو روز در سال هست که نمیتونی هیچ کاری بکنی!
یکی دیروز و یکی فردا . [/size]
علاقه مندی ها (Bookmarks)