امیر جان یه سری مسایل برای منم مثل الان تو پیش اومد . هنوز که هنوزه با خونواده خانمم مشکل دارم. بعد از ده سال. اگه میتونی بی خیال حرفا و کارای مادر خانمت بشی برو جلو . وگرنه با توجه که عروس خانم هنوز بهت حسی نداره و رفتارهای خونوادش بی خیال بشی بهتره برادر.








علاقه مندی ها (Bookmarks)