شوخی با غریب آشنا :
این رمضان درمانی هم عجب روی ما تاثیر داره بیشتر روز را به این می گذرانیم که چی چی بخوریم ؟ عصر که به فکر افطار می افتیم افطار که کردیم باید به فکر سحری باشیم . بعدش هم که باید تا دیر وقت بیدار بمونیم و" قم الیل الا قلیلا" را احیا کنیم مبادا غذامون بسوزه (مثلا الان که ساعت یک و ربع شبه من منتظرم سحری بپزه برم بخوابم ) نتیجه که صبح تا سر ظهر خوابیم . رمضان درمانی من عجب نتیجه داده !!! یعنی تنها نتیجه اش این بوده که مادرم را خیلی خوب درک می کنم !!! (توضیح این که من خوابگاه دانشجویی هستم )








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)