به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 48

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 مرداد 93 [ 15:44]
    تاریخ عضویت
    1392-5-09
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    809
    سطح
    15
    Points: 809, Level: 15
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    28

    تشکرشده 19 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من نمیخوام نظرشو عوض کنم اما شنیدن پاسخ منطقی برای مخالفتش در این زمان که صحبتا انجام شده و تو اکثر زمینه ها به توافق رسیدیم و حتی کار به عاطفه کشیده شده حق منه
    فعلا مجبورم صبر کنم و تحمل
    گذشت زمان خیلی از مسائلو حل میکنه
    دختر خانما اگه از اول نظرتون منفیه خواهشا با احساسات ما بازی نکنید
    ویرایش توسط morteza_65 : یکشنبه 13 مرداد 92 در ساعت 00:25

  2. 3 کاربر از پست مفید morteza_65 تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (دوشنبه 28 مرداد 92), roze sepid (یکشنبه 13 مرداد 92), shervin (سه شنبه 22 مرداد 92)

  3. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 20 دی 93 [ 18:58]
    تاریخ عضویت
    1392-10-05
    نوشته ها
    147
    امتیاز
    1,579
    سطح
    22
    Points: 1,579, Level: 22
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocial1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    540

    تشکرشده 489 در 127 پست

    Rep Power
    27
    Array
    یکی از اقوام ما رفتن خواستگاذی یک دختر (تازه از نردیکان خودشون پبام داده بودن برای خواستگاری) فرداش که تماس گرفته بودن مادر دختر گفته بود نه!!!! (قیافه پسر خانوده اش همه را هم میدونستن و دیده بودند با هم فامیل دور بودند دختر اصلا هم زیبا نبود پسز واقعا بهتر بود) وقتی علت جوبا شدند مادر گفت از لحاظ ظاهری نپسندیدن!!!!
    دقیقا یک هفته نکشید که دختر خبر مراسم عقدش شنیذیم!!!!!!!!!!!!
    یعنی ان پسر فقط سر کار گذاشته بودن !!!! که بگن ما خواسنگار زیاد داریم!!!!!!
    از این چیزها زیاد .....
    گاهی خود دختر یکی میخواهد و با خانوده راحت نیست خواستکار قبول میکنه و الکی بهانه میاره (این الان خیلی زیاد )
    گاهی هم ممکن یک مشکلی خود دختر داره که انها اینقدر عجله برای اتمام کار داشتن....
    یک چیز دیگه : تو جلسات اولیه خواستکاری احساسی با دختر رو به رو نشید غالبا دخترها مرد با جذبه را بیشتر میپسندن تا مردی که از اول و با یک بار تماس اظهار علاقه میکنه ....
    امیدوارم موفق باشی
    همه مردم منطق مشخصی ندارن که به دنبال دلیل منطقی باشی

  4. 2 کاربر از پست مفید پونه تشکرکرده اند .

    فدایی یار (یکشنبه 18 اسفند 92), فرهنگ 27 (سه شنبه 10 دی 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.