مجید جام من قدم 153 ووزنم 50 هستش.خیلی کمه آره؟ولی آخه الن کلا دخترا قدشون کوتاه هستش
jss sasmineye عزیزم مرسی که به خاطر من عضوشدی
گفتم من شایدمهارتهای ارتباطیم ضعیف باشه