اخ که چقدر شبیه خانم من هستین شما...
واقعا نمیدونم چی بگم ولی منتظرم کارشناسا بیان نظرشون رو بگن که خیلی برا منم مهمه
فقط اینو بگم که این احساساتتون رو باید یکنواخت کنین و یک دل بشین...
یا دوستش بدارین یا نه... چون بعد ازدواج هم این احساس شما خواهد بود








علاقه مندی ها (Bookmarks)