سلام
نوپوجان همه ی حرفهای ما برحسب احتمالاته چون درجات و جاهای خدمت و سمت شغل نظامی باهم فرق دارند خودت باید ازشون بپرسی دقیق..
بعدش بستگی به روحیه و شخصیتت ببینی مزایای شغل و شخصیتشون به سختی ها و ضررهاش غالبه یا نه..
بعضی از دخترهایا خانوما راحت با نبود همسرشون کنارمیان و اونقدر دلشون بزرگ و قوی هس ک میتونن تاب دوری همسر و عشقشون رو برای مدتی داشته باشن یا در آینده اگ بچه هاش مشکلی داشتن از پسش برمیان..
همه ی خصوصیات همکاران نظامی یکی نیس اغلب ما در بیرون خانوادشون اونها رو خشک و خیلی جدی و منضبط تصور میکنیم درصورتی ک خیلیاشون رفتار با همسروبچه ها و خانوادشون خیلی مهربون و عشقولانس...
یکی میگف افراد این حرفه چون آزمونهای سختی پشت سر گذاشتن آدم خیالتش راحته ک سراغ دود و دم نمیرن..هرچند همه جور آدم هس یک نسخه رو نمیشه برا همه پیچید..
سبک سنگین کردن ویژگی های اون آقا و همخوانیش با ویژگیهای خودتون با شماست منطقی فکرکنید..
تنها خداست ک میداند بهترین در زندگانیت چگونه معنا میشود من آن بهترین را برایت آرزو دارم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)