سلام بهار. جسته گریخته بیشتر نوشته ها شما و سفارشهای دوستانو خوندم. تصور کن یک پسری و با دختری در وضعیت مشابه خودتان برخورد کردید. به نظرت چه مشکلی باعث میشه مورد توجه شما قرار نگیره؟ چیزهایی که تا حالا در رابطه خودت نوشتی کاملا مثبته. خواهشا با نگاهی مثبت به نوشته های من بنگرید. قصد توهین ندارم ولی جسارت نباشه ،ممکنه به تمام مسائل اشاره نکرده باشی. ببین دوست خوبم. من به عنوان یک پسر به هیچ عنوان وضعیت خوب مالی یک خانم برام ملاک نیست. هر چند ممکنه برای دیگرون اصلی ترین دلیل باشه. معمولا ملاک برای آقایون در درجه اول: پاکدامنی ، مهربانی ، زیبایی ، هوش ، آینده نگری ،قانع بودن و سازگاری ، هنرمند بودن و در یک کلام دارای صفات خوب بسیار و به دور از اخلاق زشت و ناپسنده. جدای این مثالها که به دختر خانم مربوطه باقی به خانواده ایشون برمیگرده. مثلا وجود پدر یا برادر معتاد می تونه تاثیر منفی داشته باشه و یا وجود یک فرد که معلولیت شدیدی داشته باشه. مثلا یک شخص که اختلال ذهنی داره.
کمی بیشتر به خودت و خانواده با دقت نگاه کن شاید دلایلی بغیر از وضعیت مالی وجود داشته باشه که از نگاه شما پنهون مونده باشه.
بهار عزیز. یکی دیگه از مسائل که ممکنه شما توجه نکرده باشید اینه که آقایون معمولا با دیدن فردی سریع تصمیم به ازدواج نمیگیرند. اونا نیاز به فرصتی برای شناخت بهتر ، برای تفکر و تصمیم گیری و در نهایت برای بیان خواسته هاشون دارند. آیا شما این دوره زمانی رو در نزدیکی فردی سپری کردید؟ آیا هیچ زمانی فرصت آشنایی با جنس مخالف را فراهم کرده اید؟ ( منظورم ایجاد رابطه دوستی نیست. ).








علاقه مندی ها (Bookmarks)