ممنونم دوستان از نظراتتون
حق با شماست شاید من خیلی احساسی تصمیم گرفتم و دلیلشم این میتونه باشه که با جنس مخالف ارتباط زیادی نداشتم
سعی میکنم دیگه بهش فکر نکنم
به قول دوستمون داره الکی کلاس میذاره و ناز میکنه
برای من دیگه تموم شد. من دنبال یک دلیل منطقی بودم چون همه چیز داشت خوب پیش میرفت و اون منو پسندیده بود
به نظرتون درسته علت رو دوباره پیگیری کنم؟









علاقه مندی ها (Bookmarks)