سلام،با دوبار دیدن دختره عاشقش شدی؟؟؟خیلی داری احساسی عمل میکنی،دختری که همش بهونه میاره که ما از لحاظ اعتقادی و... به هم نمیخوریم به دردت نمیخوره،یه چیز از من بهت نصیحت،الان که یه جا رفتی خواستگاری اگه 100 جا دیگه هم رفتی احساس کردی خانم داره برات کلاس الکی میذاره خودتو کوچیک نکن،چیزی که زیاده دختره خوب و با خانواده هستش،پس الکی غصه نخور و فکر کسی باش که لیاقت زندگی باهاتو داشته باشه ،کسی که فردا از زندگی باهاش پشیمون نشی!!!








علاقه مندی ها (Bookmarks)