
نوشته اصلی توسط
m_eros
myself افتاده دنبالم ، چرا من یکم بازیش ندم ! ولی میشناسمش به این اسونیا وا نمیده ، نقطه ضعفشم فهمیدم کافیه به حرفاشو کاراش محل ندم پیگیر میشه ، اشتباه من بود که از اول نسبت به همه کاراش عکس العمل به خرج میدادم ، اما الان نمیدونم اگه یه وقتی مجبور شدم باهاش حرف بزنم چی بگم بهش ، بالاخره باید یه حرفی واسه گفتن باشه ، دلم میخواد باز تو خماری بمونه
شاید بازی دادنش سرگرمیه خوبی باشه ولی به آخر و عاقبتی که برای خودتون ممکنه داشته باشه هم فکر کنید
شروع یه بازی همانا و وارد شدن به یه رابطه بی هدف همان
و شروع یه رابطه بی هدف = شروع یه زندگی به سبک جدید با روابط بی هدف (که در شأن شخصیت شما نیست)
بهتره جوابشونو بدید، یا حضوری یا تلفنی بهشون بگید که برای خودم ارزش قائل هستم و وقت اضافی ندارم صرف یه رابطه بی هدف با یه آدمی بکنم که از اخلاق من خوشش نمیاد
تا تکلیف این رابطه مشخص بشه و بی دلیل کش پیدا نکنه
وقتی کمتر سزاوارم، به من مهر بورز، آخر آن زمان نیازمندترم
علاقه مندی ها (Bookmarks)