داش من می فهمت شرمنده اینطوری میگم اما اگه خیلی میخواستیش دهنت سرویس میشه تا فراموشس کنی بهتره با دوستات بری بیرون کمتر بهش فکر کنی خوش بگذرونی بری باشگاه بدنسازی یا والیبال اینطوری بهتر فراموش میکنی منم اینکار رو کردم![]()
تشکرشده 2 در 2 پست
داش من می فهمت شرمنده اینطوری میگم اما اگه خیلی میخواستیش دهنت سرویس میشه تا فراموشس کنی بهتره با دوستات بری بیرون کمتر بهش فکر کنی خوش بگذرونی بری باشگاه بدنسازی یا والیبال اینطوری بهتر فراموش میکنی منم اینکار رو کردم![]()
shervin (پنجشنبه 10 مرداد 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)