سلام
منم تا حدودی مشکل شما رو دارم
ولی طرف من هنوزم نمیگه صدش ازدواج نیست فقط میگه صبر کن
که من دیگه تحملم تموم شد و جوابشو نمیدم
چون مطمئنم اگه بخواد حتما برمیگرده ولی پسری که شک داشته باشه نمیشه رو تصمیمش حساب کرد
پس مواظب باش وابسته نشی......
چون پایانش خیلی سخته، خیلی سخت








علاقه مندی ها (Bookmarks)