دوست عزیزم، هر کسی ممکنه توی زندگیش کاری داشته باشه که دوست نداشته باشه بقیه بدونن.
حتی خود شما که میگی گذشته م پاک پاک بوده. اگه خوب فکر کنی، مواردی پیدا میکنی که دوست نداری احد الناسی ازش اطلاع داشته باشه. نگو موردی نبوده که اونوقت فکر میکنم با یکی از معصومین دارم صحبت میکنم!!!
درسته چیزی که متوجهش شدی از نظرت خیلی بد و قبیح میاد. اما مهم تر از اونها، پاکی ایشون بعد از ازدواجه. این خیلی مثبت و چشم گیره. انقدر که میتونه همه ی اون بدی های قبل رو بپوشونه.
الان ایشون دیگه به اون مسائل فکر نمیکنه (اگه فکر میکرد به کارش هم ادامه میداد). پس شما چرا باید ذهنت رو درگیر کنی و برای خودت و زندگیت ناراحتی پیش بیاری؟
از زندگی چه می خواهی که در خدایی ِخدا، آنرا نمیابی؟
علاقه مندی ها (Bookmarks)