به مامانتون بگین با خانواده شون تماس بگیرن و بگن این بار پسرمون میخواد بیاد و بادخترتون صحبت کنن که اگه حرفاشون رو هم راگرفت و دیدن به درد هم میخورن پسر ما منتظر بمونه و اگه نه هرکی پی زندگی خودشون.اگه قبول کردن که یعنی مایلند اما اگه بازم گفتن نه یعنی دنبال بهانه ان چون هیج دختری حاضر نیست همینطوری و با یک جلسه خواستگاری اونم بی پسر، خودش یک سال منتظر یه پسر بذاره .








علاقه مندی ها (Bookmarks)