اینکه میگید هرچی اون دختر خانم بگه قبول میکنم یعنی احساسا صرف که اصلا درست نیست شما میخواین به هرقیمتی دختر را بدست بیارید اما به این فکر نکردین که نگه داشتن و حفظ زندگی با این دختر خیلی مهمتره.همونطور که دوستان گفتن بهترین حالتش اینکه از مادرتون خواهش کنید اینبار با خودتون برید خواستگاری و با خود دختر صحبت کنید و ببینید خودش چی میگه.اگه همون حرف صبر یک سال را زد بهش بگید که برای صبر یک سال یه تضمینی باید باشه و اونم شناخت دوطرفه است و اگه خانواده ها موافق باشن چندین جلسه برای آشنایی هم بذارین و اگه به این نتیجه رسیدین که برا هم خوبید اون وقت تصمیم بگیرید.
نمیخوام فاز منفی بدم بهتون ولی دیدم خانواده هایی را که درس را بهانه ای برای نه گفتن قرار میدهند.مطمئن شوید حتما
و یه چیز دیگه اینکه گفتید زیبایی و نجابت .این دو خیلی مهم و لازمند اما برای یه زندگی موفق کافی نیستن.شناخت طرفین لازم است








علاقه مندی ها (Bookmarks)