اگه یک خانواده ای داشتم که از نظر فرهنگی شبیه خودم بودند یا حداقل باورهامون به هم نزدیک بود خیلی زندگیم بهتر بود . یک چیز دیگه درسته که از خیلی از رفتار های پدر ومادرم بدم می یاد ولی خودشون رو دوست دارم و ازشون بدم نمی یاد .
می خوام همین امروز با دختره به هم بزنم . البته الآن گوشی ام رو خاموش کردم و نمی دونم بش چی بگم . نمی دونم چرا دلم نمی یاد عکساش رو از گوشی ام پاک کنم .
اگه اتفاق خاصی نیفته تا چند ماهه دیگه اون طوری که خانوادم می خواهند ازدواج می کنم و با کمک مالی که خانوادم هم می کنند و کار خودم و .... زندگی ام رو می چرخونم . شاید خیلی هم وضع اقتصادیم بد نباشه .
هم بابت دوستی ام با اون دختری که ازدواج کرده بود و هم بابت این دختره ازتون ممنون که کمکم کردید که تصمیمم رو بگیرم . بای








علاقه مندی ها (Bookmarks)