به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 30

Threaded View

  1. #4
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 شهریور 92 [ 20:13]
    تاریخ عضویت
    1392-5-08
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    136
    سطح
    2
    Points: 136, Level: 2
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    29

    تشکرشده 6 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    با تشکر از دوستان خوبم

    من خواستگاری هم رفتم و به خواستگاری رسمی هم معتقدم.چند جا هم رفتم .
    ولی یا به دلیل مساله مالی از طرف خانواده عروس رد شدم و یا چون هنوز سربازی نرفتم و تا چند سال دیگه نمی تونم زندگی تشکیل بدم. یک نفر هم که هنوز دانشجو بود و شاید عملا می تونستیم چند سال صبر کنیم تا درس هر دومون تموم بشه حاضر به ازدواج نمی شد. شاید فکر می کرد به درسش لطمه می خوره

    ولی به نظر خودم اگه قراره دو یا سه سال آینده با کسی ازدواج کنم بهتره همین الآن پیداش کنم و این چند سال رو توی عقد باشیم تا اینکه جدا از هم زندگی کنیم.به نظرتون این نظر درسته ؟ یعنی طولانی بودن زمان بین عقد و عروسی بهتره یا مجرد موندن ؟

    متاسفانه با این شرایط خانواده خودم هم چندان راغب به رفتن به خواستگاری نیستند .

    من این صحبت را از یکنفر تو یه جمع شنیدم ... ببینید به دوره و زمان الان نگاه کنید
    و آینده .....شما آدم مذهبی هستید آیا دوست دارید همسرتون هم قبل از شما ازدواج موقت داشته باشن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگ نه پس چرا هر چی که خودتون می پسندینو برای بقیه درست نمی دونید ؟؟؟؟؟ هر کسی می خواد که برای همسرش اولین نفر باشه !! ببینید چی تو فکر شماست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ !!
    مطمئن باشید اگه چنین طرز فکری داشتم به هیچ وجه به فکر ازدواج موقت نمی افتادم. ازدواج یک امر دو طرفه هست و در این ازدواج هر دو طرف باید از شرایط راشی باشند.
    اولا ملاک من خود شخص هست . ازدواج قبلی همسرم به خودی خود امتیاز منفی برام محسوب نمیشه . چرا که به سنت پیامبر عمل کرده ولی ظاهرا در اجتماع از خیلی گناهان مهم تر شده ! به نظر من این ظلمی هست متاسفانه که به خانم های متلقه میشه و بر خلاف اسلام هست
    علاوه بر این اگر ازدواج موقت با زنان مطلقه صورت بگیره مشکلی که مطرح کرید منتفی است

    ازدواج موقت یکی از احکام خدا و جزو دین ماست که برای کمال انسان به پیامبر ابلاغ شده. چرا این همه در مقابل این دستور الهی جبهه می گیریم ؟ به نظر شما این نوع ازدواج چه زمانی لازمه ؟ درسته که آسیب هایی هم داره ولی آسیب های تجرد و به گناه افتادن جوان رو در جامعه هم در نظر بگیرید.
    ویرایش توسط poke_1024 : سه شنبه 08 مرداد 92 در ساعت 12:52

  2. کاربر روبرو از پست مفید poke_1024 تشکرکرده است .

    sookoot (سه شنبه 08 مرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کی فلوکستین و سرترالین مصرف کرده ؟
    توسط ar1 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 09 مرداد 95, 05:58
  2. دوران عقد هستیم و متاسفانه داریم متارکه میکنیم
    توسط mohanad28 در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 اردیبهشت 95, 00:14
  3. در شرف جدا شدن هستیم
    توسط mahan31 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 12 تیر 90, 19:55
  4. تا چه سنی مسئول کار بچه ها هستیم؟!
    توسط ani در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 09 دی 88, 20:02

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.