نیمای عزیز
من قصد راهنمایی ندارم
منم هم سن و سال دختر خانوم هستم
با این تفاوت که منم تو خونواده ای مثل شما بزرگ شدم و با اینکه طرف مقابلم هم آدم روشن فکری بود ولی وقتی ازم چادر خواست انقدر دوسش داشتم که دیدم ارزشش رو داره که بخاطرش حتی!! چادر هم سر کنم..
بماند طرف من لیاقت مهربونی نداشت!
ولی خواستم بگم خوشحالم هنور آدمایی وجود دارن که در اوج عصبانیت و اینکه مطمئنن که نظرشون بر نمیگرده بازم انقدر طرف رو دوست دارن که اومدن تو این سایت و با وجودی که خیلی هم درکش نکردن باز هم حاضره بهش فرصت بده..
بهتون تبریک میگم به خاطر این روحیه و صبوری تون








علاقه مندی ها (Bookmarks)