ببخشید من پا برهنه اومدم...
وقتی کسی بهتون توصیهای میکنه... نگاه بکنید ببینید خودش از عواقب کارش به چه نتیجهای رسیده... برخی دوستان که اینجا نظر میدهند... خودشون هم مشکلاتی دارند... ولی جالب هست که نظرشون طوری هست که انگار عاقبت کارشون همش خوبی و خوشی بوده... توصیهی بنده اینه که نظرات رو لایت بخونید و فقط ازشون سرنخ بگیرید و نه خطِ مشی







علاقه مندی ها (Bookmarks)