خوب کیوان جان واقعا شاید من اشتباه کرده باشم ولی من همیشه اینو از آقای شریعتی میدونستم
به هر حال اگه اشتباه شده من معذرت میخوام از همه
ببوره کیوان خان
به هر حال حس قشنگی درش هست که آرامش میده به آدم![]()
تشکرشده 406 در 140 پست
خوب کیوان جان واقعا شاید من اشتباه کرده باشم ولی من همیشه اینو از آقای شریعتی میدونستم
به هر حال اگه اشتباه شده من معذرت میخوام از همه
ببوره کیوان خان
به هر حال حس قشنگی درش هست که آرامش میده به آدم![]()
سپیده خانم (دوشنبه 07 مرداد 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)