عزیزم اینجا هیچ کس بهت نمیگه فلان کارو بکن تا حالشو حسابی بگیریبرعکس همه بهت راهکار هایی نشون میدان که بتونی وجودتو از خشم خالی کنی
، اینجوری و با این همه نفرتی که داری که حتی از جملاتتون هم پیداست شما در درجه اول داری خودتو روح با ارزشتو تخریب میکنی ، منتظر باش تا بقیه دوستان بیان و راهنمایت کنن این نظر شخصی من بود،
![]()







برعکس همه بهت راهکار هایی نشون میدان که بتونی وجودتو از خشم خالی کنی
، اینجوری و با این همه نفرتی که داری که حتی از جملاتتون هم پیداست شما در درجه اول داری خودتو روح با ارزشتو تخریب میکنی ، منتظر باش تا بقیه دوستان بیان و راهنمایت کنن این نظر شخصی من بود،

علاقه مندی ها (Bookmarks)