ارغوان عزیز،
حتی اگر اون اقا از همسر شما بهتر باشه، کار شما اشتباه است.
من اصلا کاری به اون آقا ندارم که خوبه یا بده یا ... مساله شما هستید و فکرتون.
شما حتما می دونید که هزاران مرد هستند که به شوهر شما برتری دارند و هزاران نفر هم کهتری
ازدواج کردید، جنس نخریدید که هر وقت بهترش را دیدید یکی دیگه بخرید.
تصمیم گرفتید که در کنار هم باشید و همدیگرو برای رسیدن به کمال همراهی کنید.
هم ایشون ایراداتی داره و هم شما، اما این دلیل نمی شه که هر زن یا مرد بهتری دیدید در تصمیم قبلیتون شک کنید.
وقتی نوشتی " من قصد ندارم از همسرم جدا بشم و با این همکار ازدواج کنم، فقط می گم کاش 6 سال پیش دیده بودمش "!!!!!!!!!
با خودم گفتم کاش قصد داشتی جدا بشی و با اون ازدواج کنی، تا اینکه اینطور فکر کنی.
فکر می کنی فرق این دو جمله چیه؟ اگه همسرت بشنوه براش فرقی داره که قصد داری جدا بشی یا نه؟
الان اگر قصدت جدا شدن از همسرت و ازدواج با اون نیست، بخاطر هزینه زیادی هست که این تصمیم داره. می ترسی از ریسک و هزینه اش
وگرنه اون چیزی که توی دلت هست، همون قسمت دوم جمله ات است.
از اون قسمت جمله ات بترس.
اگر شخصیت خودت را می شناسی و می دونی اهل مقایسه ای و دائم داری توی ذهنت دنبال شوهرهای بهتری که می تونستی داشته باشی می گردی
خودت را از این فضاها دور کن. می دونی اینقدر قابلیت شنا داری، نزن به آب!
به آب نزدن ظاهر مساله را برات حل می کنه و نمی ذاره به خطا بری
ولی حیفه که فقط ظاهری حلش کنی
مطالعه کن، ریشه یابی کن، مشاوره برو و ببین هدفت از زندگی و ازدواج و ... چیه؟
اونوقت از زندگی در کنار همسرت لذت می بری. دیگه برات مهم نیست که دکترا نداره یا بعضی مهارتها را در رفتار با شما یاد نگرفته.
شب چو در بستم و مست از می نابش كردم
ماه اگر حلقه به در كوفت جوابش كردم
امیدوارم که بتونی ریشه این نگرش را در ذهنت خشک کنی و از زندگی با همسرت لذت ببری.![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)