سلام خدای مهربونم
سلام خدای زیبای من
سلام خدای بخشنده ی من
سلام خدا جونم
آمدم بگم حرفایی زدم که در اوج ناراحتی بود
حرف هایی که می دونم دوست نداشتی بشنوی اما با مهربونی تمام گوش کردی آرومم کردی و حالا من از زدن اون حرفا خجالت زده ام حالا من شرمنده ام
حالا آمدم ازت بخوام ببخشیم
ازت می خوام همه رو هدایت کنی اول از همه من خطاکار رو که زبانم به نفرین باز شده
خدا همه امیدم تویی همه ی کمک ها تو زندگیم از تو بوده همه نعمت ها از تو بوده و من فراموش کردم فراموش کردم که تو بهم سلامتی دادی تا کار کنم تو بهم کمک می کنی و برا همین امیدم به خلقت بود برا همین راحت دلم شکست اگه امیدم به تو بود هیچ وقت دلم نمیشکست چون خدای من دل نمی شکنه حالا می خوام برگردم سمتت و این بنده فراموش کار رو ببخشی
خدایا تو این شب ها برای همه ما آینده و سرنوشت زیبا رقم بزن سرنوشتی که مارو به تو برسونه خدا جونم این شبها منو ببخش خدایا یادو ذکرتو هیچ وقت نذار فراموش کنم
خدا جونم می دونی خیلی دوست دارم
خدای مهربونم می دونم همیشه هستی دستمو گرفتی و هوامو داری ازت ممنونم
خدای عزیزم می خوام این بار ازت بخوام تو درد و دلام همه ی ما آدم ها رو ببخش مارو عاقبت بخیر کنی مارو هدایت کنی
خدای قشنگم خیلی دوست دارم







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)