اول خانواده تو راضی کن .مشکل خانواده که حل شد .از خودت شروع کن ببین میتونی در آینده چشمتو روی این وقایع ببندی و اصا بروش نیاری و بهش سوءظن نداشته باشی و سرکوفتش نزنی.بعد برو سراغ دختره و فکر توبه و خوب شدن رابطه باش.
تشکرشده 264 در 100 پست
اول خانواده تو راضی کن .مشکل خانواده که حل شد .از خودت شروع کن ببین میتونی در آینده چشمتو روی این وقایع ببندی و اصا بروش نیاری و بهش سوءظن نداشته باشی و سرکوفتش نزنی.بعد برو سراغ دختره و فکر توبه و خوب شدن رابطه باش.
roze sepid (دوشنبه 07 مرداد 92), sn1985 (دوشنبه 07 مرداد 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)