نه منظورم این بود اگه جلوی کار اشتباه گرفته بشه ،اگه آدمها به خدا برگردن،باز هم میتونن خوشبخت بشن
منم همین فکرا رو کردم که پا رو دلم گذاشتم،همین ترسم از آینده که نتونم فراموش کنم نذاشت،اونوقت اون حق داشت که بگه چرا با شک اومدی
آره دیر گفتم ولی میتونست خیلی دیرتر بشه،واقعا حرف زیباییه
یه پایان تلخ بهتر از یه تلخیه بی پایانه
- - - Updated - - -
من الان میدونم نباید برگردنم با این اوضاع
اگر زمان بگذره
اگر واقعا درمان بشه فکر و روحم
و اگر دوست داشتن و عشق قدرتش رو بهم ثابت کنه
شاید بشه کاری کرد،امیدوارم بشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)