به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 41
  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 23 آذر 98 [ 13:14]
    تاریخ عضویت
    1392-4-28
    نوشته ها
    101
    امتیاز
    5,299
    سطح
    46
    Points: 5,299, Level: 46
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    109

    تشکرشده 177 در 70 پست

    Rep Power
    24
    Array
    با احترام به همه دوستانی که نظراتشون رو گفتن..من فکر میکنم موضوع این تاپیک از ارائه راه حل برای تصمیم گیری نهایی شما واسه ازدواج یا جدایی ،بیشتر منحرف شد به بررسی روابط جنسی شما با اون خانوم..درسته که س ک س با اون خانوم کار اشتباهی بوده ولی این مورد قابل توجه هستش که کسی که به گفته خودش حداقل با دونفر رابطه جنسی داشته ..الکل میخورده و با مرد متاهل س ک س منجر به از دست دادن بکارت برقرار کرده مطمئنا توسط نویسنده این تاپیک برای رابطه جنسی اغفال نشده!!! بلکه اون خانوم با توجه به تجارب قبلی و پختگیشون نسبت به این آقا، رابطه رو از ابتدا با مهارت مدیریت کردن تا اونو به ازدواج برسونن...و در مقابل اصرارهای این آقا واسه روابط جنسی در زمان مورد نظر خودشون و شاید برای عمیقتر کردن بیشتر این رابطه به اون تن دادن..(اگرچه کار نویسنده این تاپیک در اصرار برای برقراری س ک س هم کاملا اشتباه بوده و از تقصیرش کم نمیکنه)...
    دوست گلماگرچه تو در رابطه ت با اون خانوم اشتباهاتی داشتی ولی به نظر من در شرایط پیش آمده جداشدن بهترین راه حله..چون پرده حجب وحیا واعتماد بین شما از بین رفته و آدم هوسباز چه پسر باشه وچه دختر قابل اعتماد وتکیه گاه شدن نیس..خصوصا اینکه گفتی خانواده ت هم مخالف این ازدواج هستن..فراموشش کن و نذار بیش از این نه خودت زجر بکشی و نه اون خانوم بلاتکلیف بمونه....

  2. 6 کاربر از پست مفید پسرایرونی تشکرکرده اند .

    dokhtare kordestan (دوشنبه 07 مرداد 92), mohammad6599 (چهارشنبه 09 مرداد 92), nikafarid (دوشنبه 07 مرداد 92), roze sepid (دوشنبه 07 مرداد 92), sn1985 (دوشنبه 07 مرداد 92), راحیل خانوم (دوشنبه 07 مرداد 92)

  3. #22
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 خرداد 96 [ 08:11]
    تاریخ عضویت
    1392-1-27
    نوشته ها
    221
    امتیاز
    4,855
    سطح
    44
    Points: 4,855, Level: 44
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    129

    تشکرشده 303 در 118 پست

    Rep Power
    36
    Array
    واقعا لیلا جان راست میگی بعضی شبها به کسی که دوسش داشتم فکر میکنم بعد با خودم میگم گناه کردم اون که سهم من نیست یا از خودم میپرسم نکنه چون نمازم قضا شد گناه کردم.خدایی دلم میگیره وقتی میبنم یکسری ادمها میگن ما مذهبی هستیم نماز میخونیم و... بعدش میگن چندبار سکس داشتیم و غیره.من میگم حداقل به خودمون دروغ نگیم حداقل اسم مذهب و دین رو خراب نکنیم حداقل جرات داشته باشیم بگیم بدیم یا بد بودیم.
    باحرف پسر ایرونی موافقم
    ایکاش میتونستیم حد رابطه رو مشخص کنیم.
    من هنوز هم نفهمیدم چرا وقتی به قول خودمون قصدمون ازدواجه و چیز دیگه ای نیست چرا وقتی کلی منبع دینی و غیر دینی و عقلی این رابطه رو رد کردن ولی ماباز کار خودمون رو میکنیم و نمیتونیم جلوی هوا و هوس خودمون رو بگیریم و تا بعد از ازدواج منتظر بمونیم چرا؟؟؟؟؟
    ویرایش توسط setareh 1390 : دوشنبه 07 مرداد 92 در ساعت 01:30

  4. 2 کاربر از پست مفید setareh 1390 تشکرکرده اند .

    roze sepid (دوشنبه 07 مرداد 92), پسرایرونی (دوشنبه 07 مرداد 92)

  5. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 بهمن 95 [ 01:37]
    تاریخ عضویت
    1392-3-28
    نوشته ها
    191
    امتیاز
    3,793
    سطح
    38
    Points: 3,793, Level: 38
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    146

    تشکرشده 406 در 140 پست

    Rep Power
    33
    Array
    بخدا ستاره 26 سالم شد ,همه چی هم دارم یه بار رابطه نگرفتم که مبادا اشتباه کنم که مبادا از شخصیتم کم شه ولی .................
    دوستان یه کم فکر کنید کجای کاریم
    sn1985 عزیز,آقای عزیز بهتره سراغ این رابطه نرید دوباره,سر انجامی جز پشیمونی نداره

  6. 2 کاربر از پست مفید dokhtare kordestan تشکرکرده اند .

    roze sepid (دوشنبه 07 مرداد 92), پسرایرونی (دوشنبه 07 مرداد 92)

  7. #24
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 11 مرداد 92 [ 13:32]
    تاریخ عضویت
    1392-1-12
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    301
    سطح
    6
    Points: 301, Level: 6
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    18
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    بچه ها ممنون از همتون
    بازم باید یه مطالبی اضافه کنم
    1- من فقط سر اون موضوع به این رابطه شک نکردم سر خیلی مسائل دیگه بود که کلیش میشه تفاوت های فرهنگی و خانوادگی و مطمئنا اونا هم تاثیر کمی نداشتن،
    پس فقط به مسائل جنسی توجه نشه
    2-خانواده من از ابتدا ،از همون روزی که برای بار اول دیدمش در جریان بودن خانواده اون هم همه در جریان بودن گرچه پدرش کمی کمتر
    3-منم خیلی وقتها من من داشتم،با یه نماز و دعا به اوج میرفتم ولی...سر بزنگاه افتادم ،همه ما خیلی چیزا خوندیم،خیلی چیزا شنیدیم ولی خدا کنه سر بزنگاه پامون نلغزه

    - - - Updated - - -

    و یک نکته مهم دیگه
    همه آدم ها اشتباه میکنن
    خودم هیچی
    ولی اون دختر خوبی بود،فقط اشتباهاتی کرده بود،خیلی خوبیها داره،اشتباه باعث نمیشه زندگی و آینده بدی داشته باشه اگه جلوش گرفته شه
    چون خدا بزرگتر و بخشنده تر از هر کسی است

    - - - Updated - - -

    و یک نکته مهم دیگه
    همه آدم ها اشتباه میکنن
    خودم هیچی
    ولی اون دختر خوبی بود،فقط اشتباهاتی کرده بود،خیلی خوبیها داره،اشتباه باعث نمیشه زندگی و آینده بدی داشته باشه اگه جلوش گرفته شه
    چون خدا بزرگتر و بخشنده تر از هر کسی است

  8. #25
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 بهمن 95 [ 01:37]
    تاریخ عضویت
    1392-3-28
    نوشته ها
    191
    امتیاز
    3,793
    سطح
    38
    Points: 3,793, Level: 38
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    146

    تشکرشده 406 در 140 پست

    Rep Power
    33
    Array
    عزیزم میدونم چی میگی
    ولی واقعا این رابطه برای هردوی شما بی فایده است
    الان ناراحتی وکاملا هم حق داری ولی خوب یه پایان تلخ بهتر از یه تلخیه بی پایانه
    وقتی بین دونفر چیزی به اسم حرمت نباشه حتی عشق هم اون رابطه رو زیبا نمیکنه
    شما فرضا با ایشون ازدواجم کردین,با هر بار عشق بازی اون مسایل میاد جلو چشمتون,شک نکنید
    درسته تنها دلیل این جدایی سکس نبوده ولی مهمترینش که بوده؟

  9. 3 کاربر از پست مفید dokhtare kordestan تشکرکرده اند .

    hedye63 (چهارشنبه 07 خرداد 93), sima.aass (دوشنبه 07 مرداد 92), sn1985 (دوشنبه 07 مرداد 92)

  10. #26
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 مهر 92 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1392-2-29
    نوشته ها
    126
    امتیاز
    790
    سطح
    14
    Points: 790, Level: 14
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class500 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    139

    تشکرشده 82 در 51 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خداییش پسره روشن فکری هستی !

  11. 2 کاربر از پست مفید سان آی تشکرکرده اند .

    shervin (دوشنبه 07 مرداد 92), sn1985 (دوشنبه 07 مرداد 92)

  12. #27
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 بهمن 95 [ 01:37]
    تاریخ عضویت
    1392-3-28
    نوشته ها
    191
    امتیاز
    3,793
    سطح
    38
    Points: 3,793, Level: 38
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    146

    تشکرشده 406 در 140 پست

    Rep Power
    33
    Array
    به نظرت معنی میده که میگی اون خانم پاکه اگه جلوش گرفته بشه؟و اگه گرفته نشه؟
    یعنی هر کس باید یکی جلوشو بگیره؟
    این سخن شما عقلانیت رو میبره زیر سوال,حس تعهد به خویشتن رو میبره زیر سوال

    - - - Updated - - -

    تو زندگی همه ما بزنگاه وجود داره,اونم از نوع بدش ولی ما هوشیاریم باید سر بزنگاه مواظب باشیم نه تو خونه و پشت درای بسته

  13. 5 کاربر از پست مفید dokhtare kordestan تشکرکرده اند .

    hedye63 (چهارشنبه 07 خرداد 93), mohammad6599 (چهارشنبه 09 مرداد 92), nikafarid (دوشنبه 07 مرداد 92), shahrivar (چهارشنبه 25 تیر 93), sn1985 (دوشنبه 07 مرداد 92)

  14. #28
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    سوال آسمانی عزیز را جواب ندادی.

    الان قصدت از برگشتن به سمت دختر چیه؟
    می خوای و می تونی باهاش ازدواج کنی؟

  15. کاربر روبرو از پست مفید شیدا. تشکرکرده است .

    hedye63 (چهارشنبه 07 خرداد 93)

  16. #29
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 11 مرداد 92 [ 13:32]
    تاریخ عضویت
    1392-1-12
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    301
    سطح
    6
    Points: 301, Level: 6
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    18
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    نه منظورم این بود اگه جلوی کار اشتباه گرفته بشه ،اگه آدمها به خدا برگردن،باز هم میتونن خوشبخت بشن
    منم همین فکرا رو کردم که پا رو دلم گذاشتم،همین ترسم از آینده که نتونم فراموش کنم نذاشت،اونوقت اون حق داشت که بگه چرا با شک اومدی
    آره دیر گفتم ولی میتونست خیلی دیرتر بشه،واقعا حرف زیباییه
    یه پایان تلخ بهتر از یه تلخیه بی پایانه



    - - - Updated - - -

    من الان میدونم نباید برگردنم با این اوضاع
    اگر زمان بگذره
    اگر واقعا درمان بشه فکر و روحم
    و اگر دوست داشتن و عشق قدرتش رو بهم ثابت کنه
    شاید بشه کاری کرد،امیدوارم بشه

  17. #30
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sn1985 نمایش پست ها
    حالا در مرداد 92 یک ماه از جداییمون میگدره ،اون به ظاهر کنار اومده و از من متنفره
    من هنوز درگیرم و نمیدونم راه دوباره ای هست یا نه

    اگر قصد برگشتن نداری، منظورت از " آیا راه دوباره ای هست" چیه؟


 
صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.