نقل قول نوشته اصلی توسط roseflower نمایش پست ها
چراماجووناعشق روبااحساس اشتباه میگیرم
برادرعزیزمگه میشه یه ماهه عاشق شد
مگه میشه دل ادم یه ماه اسیربشه
چرااحساسات ادم میگه میشه ولی عشق مقدسه زمان بره بایدطرفت روبشناسی تاعاشقش بشی بتونی بهش تکیه کنی دوست داشته باشه ودوسش داشته باشی
فرق عشق وهوس روبخون تابدون عاشق بودی یاهوس بود
اگه هوس بود توی این 2 ماه دنبال یکی دیگه میگشتم... آره میشه توی یه ماه عاشق شد .. توی زمان کمتر هم میشه عاشق شد ... خیلیا بودند اصلا با طرف حرف نزدند فقط دیدنش عاشقش شدند ...