
نوشته اصلی توسط
roseflower
چراماجووناعشق روبااحساس اشتباه میگیرم
برادرعزیزمگه میشه یه ماهه عاشق شد
مگه میشه دل ادم یه ماه اسیربشه
چرااحساسات ادم میگه میشه ولی عشق مقدسه زمان بره بایدطرفت روبشناسی تاعاشقش بشی بتونی بهش تکیه کنی دوست داشته باشه ودوسش داشته باشی
فرق عشق وهوس روبخون تابدون عاشق بودی یاهوس بود
علاقه مندی ها (Bookmarks)