به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 30
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 آذر 94 [ 23:23]
    تاریخ عضویت
    1392-3-07
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    312
    امتیاز
    3,323
    سطح
    35
    Points: 3,323, Level: 35
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1,117

    تشکرشده 633 در 254 پست

    Rep Power
    45
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط cib نمایش پست ها
    5 سال دست رو دست بزارم و صبر کنم که قراره شرایط ازدواج جور بشه و بعد یه روز یه هو دوباره پیداش شه؟ حرفا میزنیا ! اگه با یکی دیگه ازدواج کرد چی ؟ اگه دیگه ندیدمش و ازش خبری نشد چی ؟ اگه واقعا ازم بدش میاد چی ؟ اگه الان این روزا با یکی دیگست چی؟
    اگه با کس دیگه باشه ویا شما رو دوست نداشته باشه که کلا" ازدواج باایشونم به ضررتون.

    عزیزجان زندگی تو یه نفر خلاصه نمی شه اگه واقعا" قسمت هم باشین 5 سال نه 10 سال بعد هم به هم میرسین و اگرم نه باید قبول کنید که رفته وشما بدون اون باید زندگی کنید

  2. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 دی 93 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1391-5-23
    نوشته ها
    535
    امتیاز
    3,418
    سطح
    36
    Points: 3,418, Level: 36
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 82
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    573

    تشکرشده 935 در 360 پست

    Rep Power
    67
    Array
    شروین این چه حرفیه میزنی داغ دل ادم تازه میشه جای من نیستی که بدونی چقدردلتنگم ودلم داره میترکه

  3. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 شهریور 92 [ 22:23]
    تاریخ عضویت
    1392-3-28
    نوشته ها
    91
    امتیاز
    461
    سطح
    9
    Points: 461, Level: 9
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    98

    تشکرشده 87 در 40 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اگه پنج سال دیگه هم شرایطت جور نشد چی؟! اگه عمر یکی رو 5 سال هدر دادی چی؟! (عمری که بهترین وقته واسه ازدواج یه دختر) - اگه یکی بهتر از تو که می تونست خوش بختش کنه و تو رو دیده کنار رفته چی؟! اگه بعد یه مدت نظرش در موردت عوض شد و ترکت کرد چی؟! یا اصلا نظر تو عوض شد چی؟! اصلا گیرم با شرایط حداقل ازدواج کردی و زیر فشار مسئولیت کم آوردی چی؟! در ضمن من هیچ وقتم نگفتم بهش قول بدی که 5 سال دیگه برمیگردم و این حرفا...! اینو گفتم که بری واسه خودت تلاش کنی!
    قبل ازدواج جای عشق و احساس و این چیزا نیست! ازدواج بیشتر معامله اس که تو این معامله ضریب عشق و احساس 0.001 هست یا شایدم کمتر!، اینو درک کن!
    خلاصه سری که درد نمی کنه رو دستمال نبند خواهشا! الان غیرتت گل کرده ولی باید بپذیری که تو نباشی هم اون حق زندگی داره!

  4. #14
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام آغازکننده
    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 مرداد 92 [ 00:36]
    تاریخ عضویت
    1392-5-06
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    41
    سطح
    1
    Points: 41, Level: 1
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط @@@ نمایش پست ها
    اگه با کس دیگه باشه ویا شما رو دوست نداشته باشه که کلا" ازدواج باایشونم به ضررتون.

    عزیزجان زندگی تو یه نفر خلاصه نمی شه اگه واقعا" قسمت هم باشین 5 سال نه 10 سال بعد هم به هم میرسین و اگرم نه باید قبول کنید که رفته وشما بدون اون باید زندگی کنید
    من الان دردم اینه که حرف نمیزینه باهام... قهره، ازم دلخوره، هرچی هست بازم نباید اینجوری منو توی خماری این همه سوال بی جواب بزاره
    من نمیتونم هیچ کاری نکنم ... آدم باید برای بدست آوردن اونچیزی که آرزوشه تمام تلاشش رو بکنه... هیچ کاری هم الان از دستم ساخته نیست... آه اگر دیروز برگردد.... !

  5. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 شهریور 92 [ 22:23]
    تاریخ عضویت
    1392-3-28
    نوشته ها
    91
    امتیاز
    461
    سطح
    9
    Points: 461, Level: 9
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    98

    تشکرشده 87 در 40 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط roseflower نمایش پست ها
    شروین این چه حرفیه میزنی داغ دل ادم تازه میشه جای من نیستی که بدونی چقدردلتنگم ودلم داره میترکه
    roseflower درگیر پستات نبودم اطلاع از وضعیتت ندارم (آدرس بدی می خونیم! )ولی جای منم خوش تر از تو نیست، ولی نمی دونم چرا امروز سر خوش ترم!(فکر کنم به خاطر قرص مسکن هایی که خوردم) به هر حال خدا قسمت همتون کنه!

  6. #16
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام آغازکننده
    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 مرداد 92 [ 00:36]
    تاریخ عضویت
    1392-5-06
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    41
    سطح
    1
    Points: 41, Level: 1
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط shervin نمایش پست ها
    اگه پنج سال دیگه هم شرایطت جور نشد چی؟! اگه عمر یکی رو 5 سال هدر دادی چی؟! (عمری که بهترین وقته واسه ازدواج یه دختر) - اگه یکی بهتر از تو که می تونست خوش بختش کنه و تو رو دیده کنار رفته چی؟! اگه بعد یه مدت نظرش در موردت عوض شد و ترکت کرد چی؟! یا اصلا نظر تو عوض شد چی؟! اصلا گیرم با شرایط حداقل ازدواج کردی و زیر فشار مسئولیت کم آوردی چی؟! در ضمن من هیچ وقتم نگفتم بهش قول بدی که 5 سال دیگه برمیگردم و این حرفا...! اینو گفتم که بری واسه خودت تلاش کنی!
    قبل ازدواج جای عشق و احساس و این چیزا نیست! ازدواج بیشتر معامله اس که تو این معامله ضریب عشق و احساس 0.001 هست یا شایدم کمتر!، اینو درک کن!
    خلاصه سری که درد نمی کنه رو دستمال نبند خواهشا! الان غیرتت گل کرده ولی باید بپذیری که تو نباشی هم اون حق زندگی داره!
    من میخوام اون مال من بشه مگه این گناهه؟ کسی پیدا بشه بهتر از من بتونه خوشبختش کنه اما اندازه ی من عاشقش نمیشه...

  7. #17
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 00 [ 00:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    محل سکونت
    سنندج
    نوشته ها
    2,799
    امتیاز
    71,961
    سطح
    100
    Points: 71,961, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran50000 Experience PointsSocialTagger First Class
    تشکرها
    9,001

    تشکرشده 10,164 در 2,192 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام

    نمی خوام مشاوره بدم، می خوام دوستانه برات بنویسم.

    درست ترین کار رو اون خانم داره انجام میده که به پیام ها جواب نمیده

    شما تا بخوای به خودت بیای و توان ازدواج داشته باشی حداقل 7 سال طول می کشه، خودت رو درگیر روابط نکن، نذار در بهترین دوران زندگیت درگیر مسائلی بشی که آخرش به جای نمی رسه، واقعا" غیر منطقیه به خاطر یک رابطه یک ماهه اینطوری در حق خودت بد کنی

    دقیقا" 11 سال پیش یکی از دوستام وارد یه رابطه شد، رابطه ای که هر چی می گذشت ما به آینده اون خوش بین بودیم، گذشته تا یک سال پیش، یعنی 10 سال از رابطه گذشت، رابطه ای که تمام حد و مرز ها رو رعایت کرده بود؛ چند سال اجبار خانواده برای ازدواج دختر و مقاومت اون، اما در این دوران توان مالی پایین جوابگو نیست، آخرش هر چی دختره گفت بیا خواستگاریم، پسره گفت، نمی خوام زندگی رو شروع کنم که بگن آقا مهندس چی داره؟ هیچی نداره و سگ دو زدن برای خرج و مخارج بشه کارم، خلاصه تموم شد و اون خانم هم ازدواج کرد.

    به ندرت پیش میاد در این فاصله زمانی طولانی ازدواجی سر بگیره؛ هنوز سنت به جای نرسیده که بخوای راجب به این مسائل صحبت کنی

    زندگی فقط علاقه و دوست داشتن نیست، مهیا کردن شرایط یک زندگی شرط اوله

    دوست جوان من:

    طعم تلخ شکستن را خیلی زود و در آهنگ نوجوانی ام چشیدم.تازیانه های آن بر روانم و احساسم آنچنان کوبنده بود که از به زبان آوردنش در دلم آشوب بپا می شود چه برسد به اینکه آن را در دیگری ببینم؛ در تو

    به فکر آینده ای خوب باش، شرایط رو فراهم کن و اجازه بده هر چیزی در زمان خوش اتفاق بیافته، دل بستن و وابستگی طبعیه، اما معیار و ملاک در این اینجا چه نقشی داره؟ فقط احساس؟! اصلا" به تصمیمی که سرچشمه آن احساسات است نمی توان تیکه کرد.

    همه چی رو فراموش کن، به زندگی خوب فکر کن، به آینده خوب، خودت رو در اوج جوانی پیر روابط نکن
    سکوت سرشار از ناگفته‌هاست
    _____________________________

    مجله علم ورزش

  8. کاربر روبرو از پست مفید keyvan تشکرکرده است .

    shapoor (دوشنبه 07 مرداد 92)

  9. #18
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام آغازکننده
    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 مرداد 92 [ 00:36]
    تاریخ عضویت
    1392-5-06
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    41
    سطح
    1
    Points: 41, Level: 1
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    اگه پنج سال دیگه هم شرایطت جور نشد چی؟!

    کوهو میذارم رو دوشم رخت هر جنگو می پوشم

    موجواز دریا میگیرم شیره ی سنگو می دوشم

    میارم ماهو تو خونه میگیرم بادو نشونه

    همه ی خاک زمینو میشمرم دونه به دونه



    اگه چشمات بگن آره

    هیچ کدوم کاری نداره...



    دنیا رو کولم می گیرم روزی صد دفعه میمیرم

    میکَنم ستاره ها رو،جلویِ چشات می گیرم

    چشات حرمتِ زمینه،یه قشنگِ نازنینه

    تو اگه میخوای نذارم هیچ کسی تو رو ببینه



    اگه چشمات بگن آره

    هیچ کدوم کاری نداره...



    چشم ماهو در میارم،یه نَوَردبون میارم

    عکسِ چشمتو می گیرم جای چشم اون میذارم

    آفتابو ورش می دارم واسه چشمات در میذارم

    از چشات آینه میسازم با خودم برات میارم



    اگه چشمات بگن آره

    هیچ کدوم کاری نداره...

  10. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 شهریور 92 [ 22:23]
    تاریخ عضویت
    1392-3-28
    نوشته ها
    91
    امتیاز
    461
    سطح
    9
    Points: 461, Level: 9
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    98

    تشکرشده 87 در 40 پست

    Rep Power
    0
    Array
    cib تا حالا تو عمرت واسه پول کار کردی؟! چقدر؟!

  11. #20
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 00 [ 00:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    محل سکونت
    سنندج
    نوشته ها
    2,799
    امتیاز
    71,961
    سطح
    100
    Points: 71,961, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran50000 Experience PointsSocialTagger First Class
    تشکرها
    9,001

    تشکرشده 10,164 در 2,192 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دست نگه دار. تا همین جا کافیه

    دامن زدن به احساسات ، بدون اینکه متوجه بشی داری با طناب احساسات وارد چاه میشی.

    اگه یک سال باهم بودید شاید بهت حق می دادم؛ ولی آخه یک ماه؟!

    به خودت بیا، نذار چند سال دیگه پشت دست رو گاز بگیری و بگی عجب اشتباهی
    سکوت سرشار از ناگفته‌هاست
    _____________________________

    مجله علم ورزش

  12. 2 کاربر از پست مفید keyvan تشکرکرده اند .

    shapoor (دوشنبه 07 مرداد 92), shervin (یکشنبه 06 مرداد 92)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. با این ازدواج غلط افسرده و داغونم
    توسط raha69 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 32
    آخرين نوشته: پنجشنبه 27 خرداد 95, 22:49
  2. یک هفته از طلاقم میگذره خیلی داغون شدم
    توسط مینا 66 در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: شنبه 13 تیر 94, 22:36
  3. افکاری که از ذهنم بیرون نمیره و داره داغونم می کنه!
    توسط tonio_m2000 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: سه شنبه 23 اردیبهشت 93, 13:44
  4. چی جوری با غول بدخوابی مبارزه کنم؟
    توسط سپیده سحر در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: شنبه 07 بهمن 91, 19:19
  5. داغونم کمکم نمی کنید؟
    توسط من تنهام در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 دی 91, 23:21

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.