به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 41
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 11 مرداد 92 [ 13:32]
    تاریخ عضویت
    1392-1-12
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    301
    سطح
    6
    Points: 301, Level: 6
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    18
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    دوستان ممنون از همتون
    من فکر میکنم یکم دچار کلیشه ایم همه....اینکه پسرا فلان یا دخترا ...
    من میدونم که اشتباهات خودمو کردم و اون دختر هم اشتباهات خودش رو یه جا من بیشتر یه جا اون بیشتر
    من تو بیشتر مسائل مهم باهاش روراست بودم فقط سرمسائل مالی یکم تودار بودم اونم چون فکر میکنم مشکلیه که من باید حلش کنم بیخود کسی رو نگران نکنم
    ولی اون سر یه همچین مسئله ای از گدشتش علیرغم پرسشهای مکرر من دروغ گفت و بعد هم خیلی دیر گفت که خودش هزار فکر در مورد واقعی بودن نحوه بروز اون اتفاق داره.
    که من دچار یک شک عمیق شدم و شاید هنوز دارم تبعات همون رو میدم
    دوستمون گفتن "
    تازه مگه بهتون نگفته بود که گذشته طرف مهم نیست و شما قبول کردین"...نه من کی قبول کردم من مخالفت خودمو با این نظر کاملا بهش گفتم اصلا واسه همین دردم میگیره چون اون میدونست مهمه واسم
    من اینجا نیومدم دورغ بنویسم مگه کسی منو میشناسه اینجا؟؟؟
    من هیچ وقت نمیخواستم از اون خانوم سر مسائل جنسی سواستفاده کنم ،بله من اصرار کردم و اونم قبول کرد و از دفعات بعد اون کاملا رضایت داشت تا قبل از مشکلی که عید 92 پیش اومد ،اگه هدف من جسمش بود راحت چندین ماه دیگه به همین شیوه نادرست میتونستم ادامه بدم و اصلا چرا حالم خوب نیست الان...چون بحث خودشه نه جسم
    من کاملا اونرو مال خودم میدونستم و اونم همینطور
    بله اشتباه کردیم و میدونید که شیطان هزارتوجیه برای آدم درست میکنه که کار رو خوب جلوه بده
    نمیخوام واسه کسی توضیح بدیم چون این چیزیه بین هر بنده ای و خداش

    اینجا نوشتم تا شاید کسی که مشکل مشابهی داشته راهنمایی کنه
    تا بدونم آیا اشتباه کردم که تموم کردم
    تا بدونم اگه مدتی بگذره و با خودم کنار بیام میتونیم دوباره برگردیم،خیلی سخته راضی کردن بعضیها ولی این کار بخش آسون کار منه میدونم که میتونم
    ولی قبلش باید تصمیم درست بگیرم
    اینجام تا شما من رو مثل یک برادر کمک کنید با نظراتتون بدون کلیشه و سرزنش

    - - - Updated - - -

    یک نکته دیگه این که من سر اون مشکلش با خود مشکل یعنی شرایط این دختر به خاطر علاقم کنار اومدم ولی با حواشیش نه کنار نیومدم هنوز
    مثل اینکه واقعا همینطوری که میگه بوده
    کسان دیگری هم بودن
    واقعا قبل از شروع با من بوده
    رضایت قلبی خانواده ام چی میشه
    و.....
    ولی اون هیچ وقت نخواست در مورد اینا صحبت کنیم و همیشه تا باز میشد بحثش ناراحت میشد و میگفت توضیح اضافه ای نداره
    اون اعتقاد داشت با عشق همه چی حل میشه ولی من میگفتم اعتماد متقابل و خیلی چیزای دیگه هم مهمه گرچه اگه من 100 تا عاشقش بودم اون 50 تا عاشقم بود،بیشتر دوسم داشت،قبولم کرده بو د یا بهم عادت کرده بود فکر میکنم

  2. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 دی 93 [ 22:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    661
    امتیاز
    3,788
    سطح
    38
    Points: 3,788, Level: 38
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,635

    تشکرشده 911 در 430 پست

    Rep Power
    80
    Array
    به درگاه خداتوبه نصوح كنيدواز يك مشاور تلفني كمك بگيريد.چون فكر كنم براتون سخته همه ماجرا رو رودر رو بگيد.

    - - - Updated - - -

    از مدير اين سايت هم ميتونيد راهنمايي بخواين.فقط حتما زودتر از يك مشاور خبره كمك بگيريد.

  3. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 مهر 92 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1392-2-29
    نوشته ها
    126
    امتیاز
    790
    سطح
    14
    Points: 790, Level: 14
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class500 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    139

    تشکرشده 82 در 51 پست

    Rep Power
    0
    Array
    به نظرم بهتر هیچ وقت دیگه حتی اندازه سر سوزن هم بهش فکر نکنی اصلا ارزششو نداره بعد از یه مدت حالت خوب می شه و زمان همه چیز رو عوض می کنه دختری که این مدلی زندگی می کنه بسیاری از خونواده های ما عمرا حاضر نمی شن برای پسرشون بگیرنش شما هم در دوستی بعدیتون خیلی مواضب باشید و حد و حدود خودتون رو حفظ کنید

  4. 2 کاربر از پست مفید سان آی تشکرکرده اند .

    shapoor (یکشنبه 06 مرداد 92), sn1985 (یکشنبه 06 مرداد 92)

  5. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 دی 93 [ 22:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    661
    امتیاز
    3,788
    سطح
    38
    Points: 3,788, Level: 38
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,635

    تشکرشده 911 در 430 پست

    Rep Power
    80
    Array
    دختری که این مدلی زندگی می کنه بسیاری از خونواده های ما عمرا حاضر نمی شن برای پسرشون بگیرنش
    به پسري هم كه اون مدلي بخواد زندگي كنه اگر بفهمن دختر نميدن.مگر اينكه توبه كرده باشه وبراي اون دختر هم راه توبه بازه.
    شما هم در دوستی بعدیتون خیلی مواضب باشید دوستي بعدي بعد از توبه معنايي نداره!!!
    و حد و حدود خودتون رو حفظ کنید[/quote]حرفاي بچه هاي اين تالار نشون ميده حدو حدود در رابطه دوستي دختر وپسر به سختي حفظ ميشه.بهتره نزديك اين رابطه ها نريد.دورشو خط قرمز بكشيد.اگر خودتونو دوست داريد.



  6. 3 کاربر از پست مفید roze sepid تشکرکرده اند .

    mohammad6599 (چهارشنبه 09 مرداد 92), shapoor (یکشنبه 06 مرداد 92), sn1985 (یکشنبه 06 مرداد 92)

  7. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 11 مرداد 92 [ 13:32]
    تاریخ عضویت
    1392-1-12
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    301
    سطح
    6
    Points: 301, Level: 6
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    18
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    خیلی ممنون
    ممکنه شماره مشاوره تلفنی رو محبت کنید بدبد

  8. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 08 خرداد 99 [ 15:45]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    399
    امتیاز
    8,219
    سطح
    61
    Points: 8,219, Level: 61
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 231
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 833 در 318 پست

    Rep Power
    60
    Array
    سلام دوست عزیز،این رابطه تموم شده و نمیخام بگم مقصره یک نفرتتون هستید،بلکه هر دوتون مقصره،اما میدونید به چی فکر میکنم؟به اینکه این دختر قراره با کی ازدواج کنه؟ اگه اون ادم نفهمه که گذشته این دختر چی بوده چی میشه؟اینکه بدن این دختر به بدن کس دیگه هم خورده!!!!فکرشم دیوانه کننده هستش،شما هم به نظرم توبه کن که خدا بخشنده هستش و دیگه سمت این روابط بی هدف نرو

  9. کاربر روبرو از پست مفید samanft تشکرکرده است .

    roze sepid (دوشنبه 07 مرداد 92)

  10. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 شهریور 92 [ 12:42]
    تاریخ عضویت
    1392-2-16
    نوشته ها
    59
    امتیاز
    493
    سطح
    9
    Points: 493, Level: 9
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    105

    تشکرشده 31 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط shervin نمایش پست ها
    نماز می خونین...! مذهبی هستین...! مشروب می خوریین....! رابطه جنسی نامشروع دارین...! همه اشم یه جا؟؟!! D:
    از نظر قانونی و اون مذهبی که بهش اعتقاد داری تو باید شک و تردید خودتو بزاری کنار و با اون ازدواج کنی! یه انتگرال بگیری می فهمی چی می گم! طرف با اونی که دوست داشته یه بار...! با تو که کمی دوست داشته چند بار...! حالا بعدش چی ؟! با کیا؟! چند بار؟! اصلا رابطه جنسی فقط برای محکم کردن یه رابطه درست صورت بگیره! ... یا تو مذهب شما تا به این قسمتش نرسیدین هنوز!
    اگه هم تصور قضیه برات سخته! فرض کن همین اتفاق واسه خواهر خودت و یا احیانا در آینده واسه دختر خودت بیافته!!! ... حالت دیدنی می شه!!! :|
    من سنم برای نظر دادن در مورد این مسائل خیلی کمه.ولی میخواستم بگم محاله کسی نماز بخونه ولی در عین حال کارای جییییز دیگه رو هم بکنه.اگه هم نماز میخونن هم اون کارارو میکنن اونوقت اون نماز نماز نیست خم و راست شدنه جزئ حرکات موزون محسوب میشه اونوقت...این موردو خودم تجربه کردم وقتی نماز میخونم فکر گناه به سرم نمیزنه.هیچ گناهی.

  11. 2 کاربر از پست مفید gheryeh تشکرکرده اند .

    roze sepid (دوشنبه 07 مرداد 92), setareh 1390 (دوشنبه 07 مرداد 92)

  12. #18
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ون دختر قبلا اشتباهاتی کرده ولی بایک فرض صحیح اومده جلو"حسن ظن"واینکه سوال کردن درموردگذشته عاطفی_جنسی یه نوع تجسس هست.بنابراین به حکم عرف وظاهرخواسته شما اوروپاک ببینیدومتقابلا اونم شمارو.دراین صورت گناه واشتباه هرکس میشدیه مساله شخصی بین خودش وخدای خودش.دواشتباه صورت گرفت(الان کاری باگناه وقضاوت کردن ندارم به خودتون مربوطه اینجاهم دادگاه نیست )اشتباه اول برقراری رابطه عاطفی وجنسی قبل ازاطلاع خانواده ها وقبل ازمشخص شدن دقیق معیارها؛چون هردو نفر درگیراحساسات شدید ونتوانستید با اقدامات سنجیده جلوبروید.دوم تجسس درموردگذشته همدیگه.که بادانستن اون مسائل دیگه یه نوع مسئولیت و وسواس جدید ظاهرشد.وبیخیالی بخصوص برای شماو هرمردی تقریبا غیرممکنه.اون دخترشناخت بیشتری قبلاداشته که بایدچکارکند ورزیده وماهر(نه زرنگ)میدونسته تکلیفش چیه وبایدخوب از دوست داشتن شما مطمئن میشده ولی اصراری هم نداشته این مساله باعث جذب بیشترشمابه سمت اوشده.ادامه دادن به چند دلیل به صلاح نیست۱_ازگذشته همدیگه خبرداریدونمیتونیدخودتونو گول بزنید۲_روابطتون بیشتراحساسی بوده تامنطقی۳_خانواده شما مخالفن_ .................................................. .................................................. .................................................. ...من حدس میزنم وقتی شمانتونستید به شک خودغلبه کنید یه جورایی تقدیرگرایانه والله بختکی رفتید جلو که اگه نشد پس شک صحیحه بنابراین جورنشدن ومخالفت خانواده یک حجت بوده بر صحت شک شما.به نظرم ازش یه عذرخواهی کن تا حداقل آسیب جدیدی که هردوبه هم زدید وبیشترشما واسه همدیگه یه التیام روحی بشود،وسعی کن دیگه سراغشو نگیری تاهردو قضیه روفراموش کنیدادامه دادن به صلاح هیچکدوم تون نیست.؛؛؛یه پیش بینی شخصی؛اون دختریه دخترباهوش وفهمیده هست بایک خطایی که همراهشه، درآینده بایه پسراحمق ازدواج خواهد کرد حماقت این به خطای اون در.

  13. 3 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    dokhtare kordestan (دوشنبه 07 مرداد 92), setareh 1390 (دوشنبه 07 مرداد 92), یکی مثل شما (دوشنبه 07 مرداد 92)

  14. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 خرداد 96 [ 08:11]
    تاریخ عضویت
    1392-1-27
    نوشته ها
    221
    امتیاز
    4,855
    سطح
    44
    Points: 4,855, Level: 44
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    129

    تشکرشده 303 در 118 پست

    Rep Power
    36
    Array
    سلام خیلی وقت بود تو پستها شرکت نکردم ولی پست شما مجبورم کرد باز با نام کاربریم وارد بشم.
    تو داستان شما دو مقصر بود که تو خیلی چیزها تقصیراشون یکیه.مثلا شما میگید من ایشون رو برای بدنشون نمیخواستم.اگه واقعا برای بدنش نمیخواستی چرا تا زمان ازدواج منتظر نشدی؟؟خواهش میکنم جواب بده چرا؟؟ یعنی شما اگه از کسی خوشت بیاد قبل از ازدواج نه حتی قبل از خواستگاری رابطه ی جنسی برقرار میکنی؟؟
    من اگه جای اون دختر بودم و کسی بهم پیشنهاد رابطه ی جنسی میداد نمیگفتم نه چنان میزدم تو دهنش که هروقت اسم رابطه ی جنسی رو اورد دهنش درد بگیره.
    تو خواستی اون ok رو گفته پس جفتتون به یک اندازه مقصرید.نفر قبلی شما مشروب تعارف کرده اون ok داده چه دختر حرف گوش کنی.حتما نفر بعدی درخواستهای بدتر داره باز دختر خانم ok میده.(باورم نمیشه )
    ببخشید ولی شما هم همچین پاک نبودید(سوره ی نور رو حتما بخون البته با معنی یه جاش هست خدا میگه پلیدها با پلیدها زناکاران با زناکارها ناپاکان با ناپاک ها خوبان با خوبها و مومنین با مومنها(همون جمله ی خودمون کبوتر با کبوتر باز با باز))نمیدونم چی بگم ولی دنبال دختری نباش برای خودت که پاک باشه و افتاب مهتاب ندیده باشنش.ولی خوب انصافا اون خانم هم یکمی برای شما زیادی بد بوده.
    اگه قصدت ازدواج توبه کن (دین نداری ازاد مرد باش)اگر از دختری خوشت اومد دورادور بشناسش و از خانواده ات بخواه برن جلو خواهشا خودت نرو جلو چون باز ممکنه بند رو اب بدی.و وقتی دختری پیشنهاد...رو قبول کرد حتی با اصرار بدون قبل از تو هم اینکارهارو کرده وگرنه یه دختر خوب در جواب این پیشنهاد یه چک میزنه در گوشت.
    میدونی متنم خیلی تنده شاید بیش از حد ولی بعدها میفهمی من و بقیه ی دوستان بهت چی میگفتیم.
    و ضمنا دور اون خانم یه خط قرمز بکش و دیگه وارد اون خط قرمز نشو....

  15. 2 کاربر از پست مفید setareh 1390 تشکرکرده اند .

    dokhtare kordestan (دوشنبه 07 مرداد 92), sn1985 (دوشنبه 07 مرداد 92)

  16. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 بهمن 95 [ 01:37]
    تاریخ عضویت
    1392-3-28
    نوشته ها
    191
    امتیاز
    3,793
    سطح
    38
    Points: 3,793, Level: 38
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    146

    تشکرشده 406 در 140 پست

    Rep Power
    33
    Array
    بابا به خدا من گیج شدم تو این تالار
    به خاطر یه مانتوکوتاه پوشیدنو یه ذره معلوم بودن موهام تو خیابون هر شب از خدا طلب بخشش میکنم ولی مردم چه کارا میکنن
    یکی بگی توروخدا من عجیبم یا مردم؟
    نشد من یه تاپیک بخونم که توش دوستی باشه ولی سکس نباشهجز مال بی وفا
    آخه چرااااااااااااااااااااااا ااااااا؟

  17. 4 کاربر از پست مفید dokhtare kordestan تشکرکرده اند .

    bahar.65 (شنبه 03 خرداد 93), setareh 1390 (دوشنبه 07 مرداد 92), sima.aass (دوشنبه 07 مرداد 92), راحیل خانوم (دوشنبه 07 مرداد 92)


 
صفحه 2 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.