به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 7 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 67

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 مهر 92 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1392-2-29
    نوشته ها
    126
    امتیاز
    790
    سطح
    14
    Points: 790, Level: 14
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class500 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    139

    تشکرشده 82 در 51 پست

    Rep Power
    0
    Array

    دعوا با شوهرم جلو خونوادش

    من 4 ساله ازدواج کردم ولی به ندرت با همسرم به تفاهم می رسیم بعضی وقتا فکر می کنیم توافقی از هم جدا بشیم ولی چند روز بعدش پشیمون می شیم شوهرم دوست داره زنش مطیع باشه منم دوست دارم شوهرم مطیع باشه دیشب جلو خونوادش دعوامون شد وقتی حرف می زنه انتظار داره من سکوت کنم من نمی تونم وقتی جلو خونوادش فش می ده نمی تونم جواب ندهم خودم خیلی مقصرم می دونم چون ادمی هستم خیلی زود عصبی می شم و زودم پشیمون می شم شوهرم چند تا اخلاق داره که من به شدت بدم می اد 1- اصلا ادم شادی نیست من کاملا بر عکسش هستم 2- وابستگی داره به خونوادش 3- وسواسی داره 4- دوست داره بیشتر با خونواده خودش باشه تا من البته من کوتاه نمی ام به تعداد دفعات شوهرم که با خونوادم باشه با خونوادش هستم نه بیشتر دوست دارم دوستان کمکم کنن که جلو خونوادش حداقل بتونم خودمو کنترل کنم و تو زندگیم کمتر عصبی بشم من بعد از 4 سال زندگی مشترک نمی تونم حتی 1 بار هم به بچه دار شدن فکر کنم چون هنوز که هنوزه با شوهرم تفاهم ندارم

  2. کاربر روبرو از پست مفید سان آی تشکرکرده است .

    **سهیل ** (دوشنبه 21 مرداد 92)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 مهر 92 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1392-2-29
    نوشته ها
    126
    امتیاز
    790
    سطح
    14
    Points: 790, Level: 14
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class500 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    139

    تشکرشده 82 در 51 پست

    Rep Power
    0
    Array
    کسی نیست به من کمک کنه؟؟؟؟؟

  4. کاربر روبرو از پست مفید سان آی تشکرکرده است .

    **سهیل ** (دوشنبه 21 مرداد 92)

  5. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 مهر 92 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1392-2-29
    نوشته ها
    126
    امتیاز
    790
    سطح
    14
    Points: 790, Level: 14
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class500 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    139

    تشکرشده 82 در 51 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بچه ها چرا کسی به من کمک نمی کنه من واقعا خیلی وقتا عصبی می شم و کار دستم می ده ظاهرا پدر شوهرم به خاطر این که ما دعوامون شده فشار خونش رفته بالا و حرص می خوره می گه چرا جلو من به پسرم گفته بی لیاقت یکی نیست بهش بگه اخه به تو چه ربطی داره چطور پسرت حرف می زنه رو نمی بینی من یک کلمه حرف بزنم رو این قدر بزرگ می کنی ای چقدر از پدر شوهرم بدم می اید خداااااااااا دوست دارم تا دو هفته دیگه نرم خونشون خدا کنه شوهرم دوباره گیر نده بگه بریم

  6. کاربر روبرو از پست مفید سان آی تشکرکرده است .

    **سهیل ** (دوشنبه 21 مرداد 92)

  7. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 دی 93 [ 23:27]
    تاریخ عضویت
    1392-5-07
    نوشته ها
    41
    امتیاز
    1,146
    سطح
    18
    Points: 1,146, Level: 18
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 38 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array
    پیش مشاور برید چون هیچ کسی نمی تونه کمکتون کنه هر دوی شما نمی تونید همدیگر درک کنید و هر دوی شما نیاز به کسی داره که اشتباهاتتون رو بگه

  8. کاربر روبرو از پست مفید aroosh تشکرکرده است .

    سان آی (دوشنبه 14 مرداد 92)

  9. #5
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 مهر 92 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1392-2-29
    نوشته ها
    126
    امتیاز
    790
    سطح
    14
    Points: 790, Level: 14
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class500 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    139

    تشکرشده 82 در 51 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ریحان جان سعی خودمو می کنم که رو دو نفرمون تمرکز کنم و کمتر حاشیه ها رو ببینم توکل به خدا خدا کنه موفق بشم و بتونم از زندگی لذت ببرم

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط aroosh نمایش پست ها
    پیش مشاور برید چون هیچ کسی نمی تونه کمکتون کنه هر دوی شما نمی تونید همدیگر درک کنید و هر دوی شما نیاز به کسی داره که اشتباهاتتون رو بگه

    اروش تو فکرش هستم اگه همسرم راضی بشه دو نفری بریم خیلی خوبه ولی یه کم شوهرم ادعا داره می گه ما علایق و نظراتمون با هم فرق می کنه و مشاوره نمی تونه کاری بکنه

  10. #6
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 23 آذر 92 [ 14:29]
    تاریخ عضویت
    1392-2-02
    نوشته ها
    232
    امتیاز
    1,214
    سطح
    19
    Points: 1,214, Level: 19
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    128

    تشکرشده 214 در 130 پست

    Rep Power
    37
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط سان آی نمایش پست ها
    ریحان جان سعی خودمو می کنم که رو دو نفرمون تمرکز کنم و کمتر حاشیه ها رو ببینم توکل به خدا خدا کنه موفق بشم و بتونم از زندگی لذت ببرم

    - - - Updated - - -



    حتما همین کارو بکن.مطمئن باش خیلی از مشکلاتت حل میشه.همیشه در قبال کسایی که تاثیری تو زندگیت ندارن یه گوشت در باشه یه گوشت دروازه.من که دارم این حرفارو میزنم آدم شدیدا حساسی بودم و از کوچکترین برخورد اشتباهی ناراحت میشدم اما بعد ازدواجم دیدم اینطوری نمیتونم به زندگیم ادامه بدم.پس خودمو عوض کردم.وقتی میرم خونه مادرشوهرم شاید تو یک ساعت ده تا مورد پیش بیاد اما نه به روی اونا میارم.نه به شوهرم چیزی میگم و از همه مهمتر خودم بهش فکر نمیکنم.البته منظورم این نیست که بذاری بهت هر چی بگن وسکوت کنی منظورم تو مواردیه که خودت گفتی.مثل دراز کشیدن یا حرفایی که درمورد عروس میگن و...

  11. #7
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 26 خرداد 93 [ 19:00]
    تاریخ عضویت
    1392-5-03
    نوشته ها
    124
    امتیاز
    1,016
    سطح
    17
    Points: 1,016, Level: 17
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdrive3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,066

    تشکرشده 121 در 62 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط سان آی نمایش پست ها
    شوهرم دوست داره زنش مطیع باشه منم دوست دارم شوهرم مطیع باشه
    سلام
    -به نظر میرسه هر چی میکشید به خاطر همین لجبازیتونه!!
    صبر داشته باشی - دوستان می یاو و حتما راهنماییتون می کنن

  12. 3 کاربر از پست مفید **سهیل ** تشکرکرده اند .

    del (پنجشنبه 24 مرداد 92), kamr (سه شنبه 12 شهریور 92), سان آی (دوشنبه 07 مرداد 92)

  13. #8
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 خرداد 93 [ 10:43]
    تاریخ عضویت
    1390-2-12
    نوشته ها
    234
    امتیاز
    3,908
    سطح
    39
    Points: 3,908, Level: 39
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    341

    تشکرشده 352 در 169 پست

    Rep Power
    39
    Array
    سلام
    انشاله که مشکلاتتون به خوبی حل بشن
    من خودمم متاهلم ومیدونم وقتی یه حرفی یا کاری رو مخت باشه نمیتونی هیچ جوره خودتو کنترل کنی ولی زندگی لجبازی نیست باید سعی کنی حساسیتت روی مسائل کم کنی چون وقتی حساس بشی ناخوداگاه میخوای مقابل به مثل کنی و خصوصا مردها وقتی احساس کنن خانومشون روی مسئله ای حساس هست بیشتر لج میکنن وقتی میبینی یه موضوعی داره اذیتت میکنه وجلوی کسی هستی به این قکر کن که الان دعوا کردن تو باشوهرت فقط خانواده شوهرت رو خوشحال میکنه یا باعث میشه خودت ضایع شی وبعدها هم هرجه بخوای جبران کنی نمیشه مهارت این که چطور حرف بزنی خیلی مهمه باید روخودت کارکنی که درست حرف بزنی من نمیدونم مشکلات شما معمولا رو چه مسائلی هست ولی مثلا
    شوهرت دوست داره زیاد بره خونه مامانش مطمنا تو هم مخالفت میکنی ولی روش در ست اینه که قبل ازاینکه اون پیشنهاد بده بریم اونجا تو تمایل نشون بده دلم تنگ شده و برو (بااینکه اصلا راضی نیستی)چند بار که انجام بدی تفاوتشو میبینی من به چشم خودم دیدم بعد یواش یواش وقتی شوهرت ببینه تو مایلی بری دیگه اصرار بیش ازحد نمیکنه

  14. 2 کاربر از پست مفید سارابختیاری تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (جمعه 11 مرداد 92), سان آی (دوشنبه 07 مرداد 92)

  15. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 23 آذر 92 [ 14:29]
    تاریخ عضویت
    1392-2-02
    نوشته ها
    232
    امتیاز
    1,214
    سطح
    19
    Points: 1,214, Level: 19
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    128

    تشکرشده 214 در 130 پست

    Rep Power
    37
    Array
    سلام دوست عزیز
    اینکه جلو خانواده همسرت دعوا کنین خیلیییییییییی بده.همه تلاشتو بکن که تکرار نشه.
    خب عزیزم راجع به دلیل اختلافاتون بگو.
    1-ویژگیهای مثبت و منفی خودت
    2-ویژگیهای مثبت و منفی همسرت
    3-درمورد دلیل عمده دعواهاتون برامون بگو و چند نمونه از دعواهاتونو برامون تعریف کن.

  16. 2 کاربر از پست مفید reyhan تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (جمعه 11 مرداد 92), سان آی (دوشنبه 07 مرداد 92)

  17. #10
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 08 آذر 92 [ 01:05]
    تاریخ عضویت
    1392-4-31
    نوشته ها
    100
    امتیاز
    359
    سطح
    7
    Points: 359, Level: 7
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    140

    تشکرشده 190 در 74 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوست عزیز
    این خیلی خوبه که حواست هست که تا زمانی که رابطه ی شما خوب نشده نباید بچه دار بشید , واقعا خیلی خوبه ..

    می دونی.. شما سعی کن , از این به بعد اگه همسرت حرفی تو جمع بهت زد , جلو خانوادش ( که مطمئنا بی دلیل نیست اگه بی دلیل حرفی بزنه باید بررسی کرد اونم به صورت جدا , مثال بزنی ممنون می شم ) شما سکوت کن ! و با نوع نگاه کردنت نشون بده که ازش دلخور شدی , اونم متوجه می شه شک نکن ! حتما لازم نیست که اون حرفی زد تو هم بدترشو بگی اونم تو فامیل خانواده شوهرت !!! بعد که رفتید خونه به شوهرت بگو با آرامش , چرا اینطوری با من تو جمع حرف می زنی , این کارو تو باعث میشه غرور من بشکنه , من همسر تو هستم و این حرفت باعث میشه ارزش خانوم تو که من باشم بیاد پایین و ..
    می دونم سخته اینجوری رفتار کردن بعد 4 سال , شما باید از اوایل ازدواج کنترل داشته باشی رو زندگیت , رو رفتارهات , یه دفعه هم نمی شه , به زمان نیاز داره .. اما شدنی هستش

    میشه بگی چند سالتونه ؟

  18. 2 کاربر از پست مفید violet تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (جمعه 11 مرداد 92), سان آی (دوشنبه 07 مرداد 92)


 
صفحه 1 از 7 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کمک کنید کامل خودمو عوض کنم و تیپم و رویه ام عوض کنم
    توسط مینای سخن گو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 شهریور 94, 07:57
  2. دعوای مادر شوهر - چطور با مادر شوهرم کنار بیایم (دخالت های مادر شوهر)
    توسط عسلک در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: جمعه 29 دی 91, 23:48
  3. دعواهای همیشگی وحل نشدنی
    توسط ghamar در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: یکشنبه 21 آبان 91, 00:32
  4. عواملی که موجب پایان یک رابطه می شوند
    توسط keyvan در انجمن سایر مقالات ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 10 شهریور 91, 23:56
  5. نامزدم عوض شده !
    توسط melisaa در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 19 آبان 90, 13:31

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.