به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 75

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 تیر 93 [ 16:36]
    تاریخ عضویت
    1391-7-17
    نوشته ها
    78
    امتیاز
    1,538
    سطح
    22
    Points: 1,538, Level: 22
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    37

    تشکرشده 188 در 61 پست

    Rep Power
    0
    Array
    منم فقط مي تونم بگم متاسفم واست ! آخه چطور دلت مياد شب قدر شبي كه خدا رحمتشو سرازير مي كنه به اين راحتي دل يه دختر معصومو بشكني ! يه دختر غرور داره ولي اون بيچاره اومده اينقد خودشو كوچيك كرده !!
    من آمريكا هستم كه آخر به قول تو روشن فكريه ! ماجراي تو رو عينا واسه يه دوست آمريكاييم گفتم باورش نميشد! ميگفت الان چطور ميشه تو قرن ٢١ هنوز يه آدم با يه خانم اينجوري برخورد كنه !
    باور كن تو كه ادعاي فرهنگ داري حرفات مشخصا نشون ميده كه فرهنگت به مراتب داغون تره ! فكر كردي حالا چون حجاب نداريد و دست ميدين خيلي با كلاسين ؟؟؟؟؟


    اگه فرهنگ ميخواي بذار فرهنگو بهت تعريف كنم ! وقتي گفتي پسر خالت دستشو دراز كرد و اين دست نداد و زمين و زمانو بهم ردي كه آبرومو برد !!! عزيزم من چندين ساله آمريكا زندگي مي كنم. اصلا يه آقا دستشو دراز نبايد بكنه محترمانه ترين حالتش اينه كه خانم به آقا افتخار بده و دستشو دراز كنه ! ثانيا اين همه آدم اينجا دست نميدن و عذر خواهي مي كنن و همه به اعتقادشون احترام ميذارن !!!
    فرهنگ يعني احترام به عقيده ديگران !!


    باور كنيد من نمي خوام تند حرف بزنم اما نمي تونم
    اصلا اون جريان مشاور ! اون بنده خدا جلو يه آدم غريبه به شما توهين كرده شما مثل يه سگ جلو خونوادش باهاش برخورد كرديد !
    مدير محترم همدردي لطفا اين تاپيك رو ببنديد چون هر كي اينو بخونه يه دل سير گريه خواهد كرد !


    تازه فكر كن شما الان داري همه چي رو خودت ميگي و اصولا هميشه شخص غايب محكومه ! فكر كن اگه اون مي تونست از خودش دفاع كنه .....


    عزيز من فقط مي تونم بگم واست متاسفم واقعا متاسفم و بيشتر واسه اون دختر خانم كه گير همچين آدم بي فرهنگي افتاده !!
    مي دونم اعتقاد نداري اما بدون كه ناجوانمردانه دل شكستي و خدا دلتو خواهد شكست! اينو كه مي گم از دل ميگما ! من يه بار تو عمرم دل شكستم اونم تازه از رو نفهمي و بچه گي و تازه اصلا قابل مقايسه با جريان شما نيست اما خدا بدجور دلمو شكست ! به چشمم ديدم كه چطور خدا مجازاتم كرد!
    منتظر باش كه به زودي نوبت تو هم ميشه !

  2. 14 کاربر از پست مفید Mosbatfekrkon تشکرکرده اند .

    Aram_577 (یکشنبه 06 مرداد 92), asemani (یکشنبه 06 مرداد 92), maryam123 (سه شنبه 15 مرداد 92), nima23 (یکشنبه 06 مرداد 92), reyhan (یکشنبه 06 مرداد 92), sah@r (یکشنبه 06 مرداد 92), sima_star (یکشنبه 06 مرداد 92), tamanaye man (یکشنبه 06 مرداد 92), یکی مثل شما (یکشنبه 06 مرداد 92), هم صحبت (سه شنبه 08 مرداد 92), مصباح الهدی (چهارشنبه 09 مرداد 92), بی دل (یکشنبه 06 مرداد 92), ساحل75 (دوشنبه 07 مرداد 92), عسل. (یکشنبه 06 مرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.