با تشکر از شما parmis08
البته برای من هم تضمینی نیست که نظر ایشون عوض نشه (با فرض اینکه ایشون هم علاقه مند باشن ) البته من نه می خوام با احساسات طرف مقابلم بازی کنم ونه به اون به عنوان یک زنگ تفریح نگاه می کنم مشکل من اینه که با این کاری که کردم احتمالا اون فکر می کنه که من از اون دسته پسرهایی هستم که تا دو کلمه حرف با یک دختری می زنم یا با هاش سلام علیک می کنم فوری عاشقش می شم ! ولی واقعا اینطوری نیست من می خوام این موضوع رو بهش نشون بدم ولی نمی دونم چطوری .البته از این موضوع حدود 3 ماهه که می گذره ومن مثل اون موقع عجول نیستم و الان هم بهش فکر نمی کنم و می تونم بگم که فراموشش کردم شاید چونکه مدتی اون رو ندیدم. من هنوز نمی دونم که واقعا عاشقش هستم یا نه ؟ جالبه من یک ترم چند کلاس مشترک باهاش داشتم و اصلا متوجهش نشده بودم و انوقت به یکباره در اخرین جلسه ی یکی از کلاسها این اتفاقات افتاد ! وشاید باعث شد که امتحاناتم زیاد خوب نشه . به هر حال چون تونستم بعد از یک مدتی فراموشش کنم خودم هم به عشقم شک کردم.
شاید تمام اینها تصورات ذهنی من بوده !