با سلام
من خیلی به راهنماییتون احتیاج دارم
بعد از خواستگاری و اینکه نظر کلی خانواده ها نسبت به هم مثبت بود، ما دختر و پسر رو بدون محرمیت نامزد اعلام می کنیم و حدود 3و 4 ماه با هم بیرون برن و خانواده ها رفت و امد کنن و همدیگرو بیشتر بشناسن.
چیزی که خیلی برا سواله اینه که تو این مدت رفتار من به عنوان یه دختر باید چطور باشه! اگر رسمی و مثل یه غریبه باش حرف بزنم آیا از من زده نمیشه؟ نمیگه چرا مهربون نیست؟ احساساتی نیست؟ یا اینکه باید مقداری صمیمیت تو رابطه باشه؟ اینکه آیا باید احساس رو هم دخیل کرد؟ به عنوان یه دختر میخوام بدونم باید چقدر توجهمو نشون بدم؟ چطوری باهاش حرف بزنم؟ آیا در ازای هر تلفن اون منم باید باهاش تماس بگیرم یا فقط منتظر اون باشم؟
من واقعا موندم پسرا از چی خوششون میاد! واقعا چی درسته!نمیخام تو این مدت رفتارم ناهنجار باشه و ناخواسته همه چی بهم بخوره!
از طرفی تصورم اینه واسه اینکه شناخت بوجود بیاد دو طرف باید یه مقدار صمیمی تر باشن تا خودشونو بیشتر نشون بدن. نه؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)