
نوشته اصلی توسط
shervin
نماز می خونین...! مذهبی هستین...! مشروب می خوریین....! رابطه جنسی نامشروع دارین...! همه اشم یه جا؟؟!! D:
از نظر قانونی و اون مذهبی که بهش اعتقاد داری تو باید شک و تردید خودتو بزاری کنار و با اون ازدواج کنی! یه انتگرال بگیری می فهمی چی می گم! طرف با اونی که دوست داشته یه بار...! با تو که کمی دوست داشته چند بار...! حالا بعدش چی ؟! با کیا؟! چند بار؟! اصلا رابطه جنسی فقط برای محکم کردن یه رابطه درست صورت بگیره! ... یا تو مذهب شما تا به این قسمتش نرسیدین هنوز!
اگه هم تصور قضیه برات سخته! فرض کن همین اتفاق واسه خواهر خودت و یا احیانا در آینده واسه دختر خودت بیافته!!! ... حالت دیدنی می شه!!! :|
علاقه مندی ها (Bookmarks)