وَالْكَاظِمِينَ الْغَيْظَ وَالْعَافِينَ عَنِ النَّاسِ وَاللّهُ يُحِبُّ الْمُحْسِنِينَ ...
التماس دعا.
تشکرشده 2,190 در 377 پست
وَالْكَاظِمِينَ الْغَيْظَ وَالْعَافِينَ عَنِ النَّاسِ وَاللّهُ يُحِبُّ الْمُحْسِنِينَ ...
التماس دعا.
baran.68 (شنبه 05 مرداد 92), barani (شنبه 05 مرداد 92), reihane_b (یکشنبه 06 مرداد 92), roze sepid (دوشنبه 07 مرداد 92), taraneh89 (شنبه 05 مرداد 92), فرشته مهربان (یکشنبه 06 مرداد 92), ویدا@ (یکشنبه 06 مرداد 92), yaaldaa (یکشنبه 13 مرداد 92), صاعد (شنبه 05 مرداد 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)