سلام خدا جونم امروز یکی بد جوری دلمو شکست دلم می خواد از دستش بیام پیشت شکایت دستتو بگیرم ببرمت پیشم بگم راست می گی حالا اذیتم کن
خدای من چرا بعضی از بندهات راحت دل می شکنن
امشب خیلی شب مهمیه تو این شب می خوام ازدستش پیشت شکایت کنم واگذارش کنم به خودت
نمی دونم چی می تونه امشب آرومم کنه اما دلم می خواست محکم بغلم کنی بگی امیدت به من باشه خودم مشکلتو حل می کنم
شایدم این دل شکستن فقط یه تلنگر بود آخه امید به غیر تو بسته بودم این جوری دل شکسته شدم
خدا جون امشب دستمو بگیر محکم تر از همیشه بگیر آخه من زود زمین می خورم
خدا امشب از ته دل دلم گریه می خواد آخه بد جور از خلقت دلگیر شدم
تو تمام لحظه ها همرام بودی و دیدی چطور ...







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)