به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 29
  1. #11
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    شما موظف به توضیح دادن نیستی. این اقا هم به نظر من نه آدم مذهبی است و نه تعادل روانی و رفتاری دارد. من فکر می کنم مادرش پای تلفن گفته است که حتما می خواد برای پسرش زن بگیرد و او خواستگاری دیگری نمی رود و از این حرف ها. شما همان طور که گفتم جواب منفی خودت را اعلام کن و اگر دوباره از این حرف ها زدند بگویید انشاءالله که به زودی مشکل ایشان حل می شود و بحث دیگری نکنید. من فقط حدس می زنم اما به کسی تهمت نمی زنم که خودشان ممکن است از رفتارهای پسرشان و حرف هایی که به شما زده است باخبر باشند. هر چه باشد پسر خودشان است. پس بهتر است سر این حرف باز نشود و دستشان رو نشود. آن وقت همه شان مثل هم رفتار می کنند و شروع به تهدید یا توهین می کنند و پشت هم می ایستند. فعلا به روش مسالمت آمیز رفتار کنید و هیچ حرف و بحث اضافه ای که بتوانند دنباله آن را بگیرند در کار نباشد.
    اگر تهدیدهای این آقا چند بار دیگر تکرار شد به پلیس مراجعه کن و مشورتی انجام بده. در این مورد آنها بهتر می توانند بگویند چه طور باید با چنین آدم هایی رفتار کرد.

  2. 2 کاربر از پست مفید نوروزیان. تشکرکرده اند .

    Eram (سه شنبه 25 تیر 92), taraneh89 (شنبه 05 مرداد 92)

  3. #12
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 31 مرداد 04 [ 19:12]
    تاریخ عضویت
    1391-7-15
    محل سکونت
    زیر باران
    نوشته ها
    797
    امتیاز
    25,533
    سطح
    96
    Points: 25,533, Level: 96
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 817
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger First ClassOverdriveSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    2,336

    تشکرشده 1,642 در 598 پست

    Rep Power
    165
    Array
    همیشه دعا میکنم که اون سرعقل بیاد.زندگی رو به خودش و بقیه زهر کرده میدونم من مسئول اون نیستم ولی دلم میخواد به آرامش روحی و روانی برسه مثل من بتونه با این قضیه کناربیاد.خودم شمارشو بلاک کردم ولی هرروز یه بار یاهرچندروز میرم نگاه میکنم تو بلاک لیستم و اس ام اساشو میخونم.دوست دارم بشنوم که با نبود من کنار اومده و داره به خوبی زندگیشو میکنه.دقیقا مثل معتادایی میمونه که قراره ترک کنن.گاهی وقتا نفرینم میکنه میگه ایشالله یکی گیرت بیاد زندگیتو زهرکنه میگه من زندگیشو زهر کردم ولی من همیشه سعی کردم احترامشو نگه دارم.جای کناراومدن با این قضیه میگه هر افطار و سحر خودمو نفرین میکنم که چرا اومدم سراغ تو!!!!
    نمیدونم ولی احساسم دنبال اون نیست بااینکه دلم میخواد آرامش داشته باشه.

  4. #13
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 31 مرداد 04 [ 19:12]
    تاریخ عضویت
    1391-7-15
    محل سکونت
    زیر باران
    نوشته ها
    797
    امتیاز
    25,533
    سطح
    96
    Points: 25,533, Level: 96
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 817
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger First ClassOverdriveSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    2,336

    تشکرشده 1,642 در 598 پست

    Rep Power
    165
    Array
    همیشه منو متهم میگنه به بی احساسی و از خاطرات گذشته میگه.میگه چطور یادت رفته.چزور میتونی منو فراموش کنی؟ میگه این همه جواب زنگ و اس ام اسمو نمیدی و منو بلاک کردی داری منو تحقیر میکنی!!! ولی من هیجی نمیگم به خاطر تو همه سختی هارو دارم تحمل میکنم.این همه قدم به خاطر تو دارم برمیدارم بی معرفت تو فقط یک قدم بردار.تو یه بله بگو تا دنیارو به پات بریزم.میگه فقط به دست و پات نیفتادم.دیگه غرورم اجازه نمیده.آخه چرا منو بلاک کردی؟مگه من لات سرکوچه ام؟مگه اراذل و اوباشم؟یه زمانی ماهمو دوس داشتیم.توروخدا کوتاه بیا انقدر نگاه از بالا به پایین نداشته باش.
    خدایی یکی به شما اینارو بگه چیکارمیکنین؟حق انتخاب برای من قائل نیست انگار.چون یه زمانی دوسش داشتم فکرمیکنه تا ابد ما برای همیم!! شدیدا به من وابسته شده که نه نمیتونه از من بشنوه.من هم دلایل فراوووووونی دارم برای نه گفتن ولی اون نمیفهمه.

    - - - Updated - - -

    همیشه منو متهم میگنه به بی احساسی و از خاطرات گذشته میگه.میگه چطور یادت رفته.چزور میتونی منو فراموش کنی؟ میگه این همه جواب زنگ و اس ام اسمو نمیدی و منو بلاک کردی داری منو تحقیر میکنی!!! ولی من هیجی نمیگم به خاطر تو همه سختی هارو دارم تحمل میکنم.این همه قدم به خاطر تو دارم برمیدارم بی معرفت تو فقط یک قدم بردار.تو یه بله بگو تا دنیارو به پات بریزم.میگه فقط به دست و پات نیفتادم.دیگه غرورم اجازه نمیده.آخه چرا منو بلاک کردی؟مگه من لات سرکوچه ام؟مگه اراذل و اوباشم؟یه زمانی ماهمو دوس داشتیم.توروخدا کوتاه بیا انقدر نگاه از بالا به پایین نداشته باش.
    خدایی یکی به شما اینارو بگه چیکارمیکنین؟حق انتخاب برای من قائل نیست انگار.چون یه زمانی دوسش داشتم فکرمیکنه تا ابد ما برای همیم!! شدیدا به من وابسته شده که نه نمیتونه از من بشنوه.من هم دلایل فراوووووونی دارم برای نه گفتن ولی اون نمیفهمه.

  5. #14
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 31 مرداد 04 [ 19:12]
    تاریخ عضویت
    1391-7-15
    محل سکونت
    زیر باران
    نوشته ها
    797
    امتیاز
    25,533
    سطح
    96
    Points: 25,533, Level: 96
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 817
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger First ClassOverdriveSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    2,336

    تشکرشده 1,642 در 598 پست

    Rep Power
    165
    Array
    سلام به همگی
    یک مشکلی برام پیش اومده نیازمند کمک شما دوستان هستم.همین آقایی که گفتم 20 روز جواب زنگ و اس امسشو ندادم الان دوتا از عکسامو ایمیل کرده به داداشم!!!!! گفته سلام خوبی داداش Eram اینا عکسای خواهرته!!! داداشم کلی ناراحت شده و رفته تو فکر.گغتم این عکسا تو فیس بوکم بوده هرکسی میتونه برداره ولی تو دلم آشوبه.یه عکس دونفره هم ازم داره که کنارهم ایستادیم.همش میترسم اونو به داداشم ایمیل کنه یا به خانوادم!!چیکارکنم؟؟؟؟؟؟

  6. #15
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ارم جان مگر عکسی که دو نفر کنار هم ایستادند مشکلی دارد؟ من خودم در عمرم با پسری دوست نبودم اما توی فعالیت های گروهی با کلی آقا عکس دارم. یه جوری می گی انگار چه عکسی هست. بزار ایمیل کنه. این پسر دستش رو شده و هم تو و هم خانواده ات می دانند دارد عقده هایش را خالی می کند. دیگر از چه می ترسی. آن عکس هایی که تو می گویی سوء استفاده می کنند که این نیست. عکس های ببخشید سکسی و مستهجن است نه یک عکس که دو نفر کنار هم ایستادند. خودت را نباز دختر. اون هیچ مدرکی نداره که بخواد رو کنه . تنها مدرکش همین است که می گویی. کدام آدم عاقلی چنین مدرکی را قبول می کند؟

  7. کاربر روبرو از پست مفید نوروزیان. تشکرکرده است .

    Eram (یکشنبه 06 مرداد 92)

  8. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 فروردین 93 [ 17:06]
    تاریخ عضویت
    1392-2-04
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    814
    سطح
    15
    Points: 814, Level: 15
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class500 Experience Points
    تشکرها
    31

    تشکرشده 21 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    من هم یه همچین مشکلی به ذوستدخترم داشتم.
    و همش به حس تنهایی و وابسته بودن من بر میگشتم.دلم می خواست باهاش باشم ولی اون غیر از من کسان دیگری هم داشت.
    یک جور لجبازی دارن ایشون با خودشون که متاسفانه شما طرفش هستید.اصولا مرد ها برای بدست اوردن تقلا زیاد می زنند.
    احساس بدست اوردن را بهش بدید> ببینید احساساتش تغییر میکنه؟
    با جواب ندادن فقط مسئله وضع وخیم تری پیدا می کنه.

  9. #17
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ببخشید یعنی چه حس به دست آوردن بهش بدهید؟!!! وقتی کسی را نمی خواهی دادن این حس به او چه معنا و چه فایده ای دارد؟ بله مردها خیلی وقت ها لجبازی می کنند. اما زن ها باید تکلیف خودشان و هدفشان را بدانند و مطابق آنچه اخلاقی و عرف است رفتار کنند نه طبق احساسات مردان.

    - - - Updated - - -

    تازه او هدفش این نیست که خانم ارم ( جواب ) بدهد. او می خواهد خانم ارم ( بله ) بگوید. پس حرف زدن خانم ارم آن هم در این شرایط مشکل را حل نمی کند و فقط او را مطمئن می کند که خانم ارم قاطع نیست و حتی ممکن است فکر کند از او می ترسد.

    - - - Updated - - -

    خانم ارم الان باید به جای ترسیدن از پدر و برادرش که هم خون ، محرم و عزیزترین کسان او هستند از آنها کمک بخواهد. حتی اگر آنها ناراحت شوند و حتی اگر دعوا کنند. مگر دعوای آنها به جز این است که خانم ارم را دوست دارند و می خواهند او را حفظ کنند؟

  10. 2 کاربر از پست مفید نوروزیان. تشکرکرده اند .

    arash_omidi86 (یکشنبه 06 مرداد 92), Eram (یکشنبه 06 مرداد 92)

  11. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 07 مرداد 93 [ 10:57]
    تاریخ عضویت
    1392-5-02
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    875
    سطح
    15
    Points: 875, Level: 15
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 115 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام به همگی
    یک مشکلی برام پیش اومده نیازمند کمک شما دوستان هستم.همین آقایی که گفتم 20 روز جواب زنگ و اس امسشو ندادم الان دوتا از عکسامو ایمیل کرده به داداشم!!!!! گفته سلام خوبی داداش Eram اینا عکسای خواهرته!!! داداشم کلی ناراحت شده و رفته تو فکر.گغتم این عکسا تو فیس بوکم بوده هرکسی میتونه برداره ولی تو دلم آشوبه.یه عکس دونفره هم ازم داره که کنارهم ایستادیم.همش میترسم اونو به داداشم ایمیل کنه یا به خانوادم!!چیکارکنم؟؟؟؟؟؟
    ببخشید من چون تاپیک قدیمی‌ بود... فقط توی همین قسمت نظر می‌دم...

    شما بهترین کار اینه که خانواده رو جمع کنید... مادر، پدر، برادر، خواهر و خیلی واضح هرچیزی بوده رو براشون بگید... البته بنا به محیط خانوادتون می‌تونید این موضوع رو اول با مادر، خواهر یا کسی خارج از خانواده مطرح کنید که اونها رو آماده پذیرش موضوع کنه...

    نکته‌ای که هست...

    بچه‌ها رو دیدید گاهی الکی دستشون رو مشت می‌کنند که انگار یه چیزی توی دستشونه؟ که همه بگن چیه؟ چیه؟ به ما هم نشون بده؟! در حالی که هیچ چیزی توی دستشون نیست.

    شما با باز کردن موضوع و توضیح اون می‌تونید به همه چیز پایان بدید. نظر خانم هم که گفتند عکس باید فلان باشد و بهمان باشد درست نیست... می‌شه از یه چیز کوچیک طوری سوء استفاده کرد که حتی فکرش رو هم نمی تونید بکنید... بنابراین توصیه‌ام اینه که پیش‌قدم شید.

  12. کاربر روبرو از پست مفید myself تشکرکرده است .

    Eram (یکشنبه 06 مرداد 92)

  13. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 06 آبان 92 [ 10:58]
    تاریخ عضویت
    1391-12-18
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    738
    سطح
    14
    Points: 738, Level: 14
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    76

    تشکرشده 74 در 42 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام Eram عزیز. این آقا اینطور که مشخصه اصلا ثبات شخصیت نداره و اینطوری می خواد مثلا تلافی کنه. اصلا نترس چون اینطور آدمها هارت و پورت زیاد می کنن. یه طوری بهش نشون بده از تهدیداش نمی ترسی چون اگه یک لحظه فکر کنه ترسیدی بیشتر اذیتت می کنه. عکسی که گرفتین به چه صورت بوده؟ می تونی راجع بهش به خواهرت یا مامانت بگی؟

  14. کاربر روبرو از پست مفید ندای درون تشکرکرده است .

    Eram (یکشنبه 06 مرداد 92)

  15. #20
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 31 مرداد 04 [ 19:12]
    تاریخ عضویت
    1391-7-15
    محل سکونت
    زیر باران
    نوشته ها
    797
    امتیاز
    25,533
    سطح
    96
    Points: 25,533, Level: 96
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 817
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger First ClassOverdriveSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    2,336

    تشکرشده 1,642 در 598 پست

    Rep Power
    165
    Array
    خیلی خیلی ممنونم ازنظرات شمادوستان عزیز.
    اول اینکه توی اون عکس دونفره بافاصله ی قانونی کنارهم ایستادیم.!!!!!
    دوم اینکه اگه بخوام با خانواده مطرح کنم اول مامانمه که از من ناراحت میشن و نمیدونم چه جوری بهشون بگم؟ مامانم نگران زندگی آینده ی منه و مطمئنا تا مدت ها نگرانه که سروکله اون آقا تو زندگی من پیدا نشه! حتی اگه مطمئن بشه اتفاقی نمیفته.
    بعدشم اینکه ما خانواده سنتی هستیم مامان و بابام اصلا نمیپذیرن من انقدر ناشیانه عمل کنم و عکس دونفره بدم دست پسرغریبه.درحالیکه من واقعا قصد ازدواج با این آقاروداشتم و خیلی هم دوسش داشتم و نسبت بهش مطمئن بودم)ولی این موضوع هارو هم نمیتونم بهشون بگم متاسفانه.انقدرازین آقا و اینکه میتونه خانوادمو راضی کنه مطمئن بودم که دوستانم وهمکلاسیامون هم درجریان بودند و هنوزهم اگه من ازدواج کنم فکر میکنند با این آقا ازدواج کردم!!!
    منتظر راهنمایی هاتون هستم
    ممنون

    - - - Updated - - -

    درضمن من دیگه با این آقا هیچ صحبتی ندارم نه ایمیلی نه اس ام اسی هیچی .البته ایشون اس ام اس میدن ولی میره تو بلاک لیست من هروقت خواستن میرم نگاه میکنم.به پیشنهاد مامانم قراره آخر تابستون خطمو عوض کنم.


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 مهر 94, 23:08
  2. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 11 آبان 93, 00:32
  3. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 08 تیر 92, 00:54
  4. رابطه جنسی و نکاتی ...
    توسط psy133 در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 10 بهمن 86, 08:59

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.